Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-توکلی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۹۸ از امروز سه شنبه ۱۹ آذر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور از امروز خبر داد و گفت: کارت شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه ۱۹ آدر ما لغایت پنج شنبه ۲۱ آذر برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی افزود: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۹۸ جمعه ۲۲ آذر با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار می‌شود. از این تعداد ۳۴ هزار و ۶۶۶ داوطلب زن و ۳۱ هزار و ۱۰۴ داوطلب مرد هستند.

داوطلبان باید برای شرکت در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار را به همراه داشته باشند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان چنانچه مغایرتی در اطلاعات ثیت نامی خود مشاهده کردند تا پنج شنبه به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح صبح روز جمعه ۲۲ آذر آغاز می‌شود و درب‌های ورودی حوزه­‌های امتحانی رأس ساعت ۸ بسته خواهد شد؛ لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار آغاز ثبت نام «مسابقه تبلیغات سینمای ایران» جشنواره فجر ۳۸ سریال‌های جدید شبکه یک و دو چه زمانی روی آنتن می‌روند؟ قیمت روز خودرو در ۱۹ آذر آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور از امروز اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد تاثیر جنگ تجاری و توافق اوپک پلاس بر قیمت نفت نرخ ارز در ۱۹ آذر/ دلار به قیمت ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان رسید «نیکخواه بهرامی» جزو سه بازیکن پرطرفدار آسیا اکران «منطقه پرواز ممنوع» در کرج با حضور هادی حجازی‌فر فدراسیون فوتبال امارات مذاکره با «کالدرون» را تکذیب کرد سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک ساله شد نیاز تهران به انجام قراردادهای فوری جهت تأمین واگن و اتوبوس سه گزینه برای مدیرعاملی استقلال مشخص شدند باید به سراغ بنگاه‌های اقتصادی خرد و خانگی برویم دو عامل به عنوان محرک اصلی رشد بازار سرمایه محسوب می‌شوند کارگروهی ویژه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شود ثبت افزایش تولیدات فولادی در کارنامه هفت ماهه ۹۸ جایزه «شاملو» بدون برگزیده با ۲ تقدیری تخصیص ۵۴ درصدی بودجه دانشگاه با گذشت ۹ ماه از سال عراق واردات ۱۷ محصول زارعی و باغی از ایران را ممنوع کرد پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پیش‌بینی۱۴ میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 99 پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد مذاکره وزیر اقتصاد قرقیزستان برای ایجاد کانال مالی دو طرف فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت وزیر صنعت: جانمایی برای احداث شهرک صنعتی مشترک میان ایران و آذربایجان صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد