Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، طی مراسمی با حضور رئیس، معاونین و روسای دانشکده های واحد کرج از زحمات امیر سماواتی در طی تصدی سرپرستی دانشکده حقوق و علوم سیاسی تقدیر و با تکریم وی سید پدرام خندانی به عنوان سرپرست جدید این دانشکده معرفی شد.

محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در جمع اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه با حضور در سالن شورای این واحد دانشگاهی، با اهدای لوح سپاس از تلاش متعهدانه و دلسوزانه سماواتی در طی مسئولیت سرپرستی دانشکده حقوق و علوم سیاسی قدردانی نموده و برای وی در سایر عرصه های خدمت آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین طی سخنانی پذیرش مسئولیت دانشکده حقوق و علوم سیاسی توسط خندانی را تعهدی مهم عنوان کرد و گفت: پذیرش مسئولیت، امانتی است که همواره در سایه توکل به ذات باریتعالی و با رعایت کامل موازین و قوانین در کنار همکاری و همدلی با دیگر مسئولین، دانشجویان و استادان محقق خواهد بود.

خندانی نیز ضمن تقدیر از حسن نظر و اعتماد رئیس دانشگاه، ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از راهنمایی‌های دکتر برهانی فر و همفکری های سایر مسئولین، امانتدار شایسته ای برای این امانت معنوی باشد.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تکریم و معارفه دانشکده حقوق و علوم سیاسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تکریم و معارفه دانشکده حقوق و علوم سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش شاهنامه و امر سیاسی در راستای ضرورت روش شناسی و نتایج نظریه پردازی علمی از شاهنامه فردوسی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، توسط انجمن علوم سیاسی ایران، انجمن مطالعات صلح ایران، خردسرای فردوسی و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

سخنرانان این همایش ژاله آموزگار، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، حمید احمدی، مقصود فراستخواه. محمد جعفر یاحقی، علیرضا قیامتی، یامان حکمت تقی آبادی، ماندانا تیشه یار، احمد بستانی، رضا نجف زاده، جواد رنجبر درخشیلر و مهدی فدایی مهربانی هستند.

این‌همایش روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096824 طاهره تهرانی

دیگر خبرها

  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • جمیله علم‌الهدی پست جنجالی را به دلیل مشغله علمی رد کرد
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • جمیله علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند