Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@01:54:16 GMT

بانک رفاه سومین جشنواره فرشتگان را برگزار کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۲۴۵۳

بانک رفاه سومین جشنواره فرشتگان را برگزار کرد

پول نیوز - سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه به مناسبت روز جهانی معلولان و با هدف تجلیل و دلجویی از فرزندان کم توان کارکنان بانک رفاه برگزار شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در این جشنواره که بالغ بر 250 نفر از کارکنان بانک رفاه و خانواده هایشان از سراسر کشور حضور داشتند، دکتر دوستی از اساتید برجسته در حوزه کودکان استثنایی، ضمن سخنرانی در زمینه سلامت روانی در کودکان کم توان، به سوالات خانواده ها در حوزه های سلامت روانی، تحصیل، ازدواج، نحوه برقراری ارتباط با فرزندان معلول و پذیرش این افراد در خانواده هایشان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم "فریبا معصومی" از معلولان 90 درصد استان گیلان و کارآفرین برتر کشور نیز طی سخنانی به تشریح علل و عوامل موفقیت خود پرداخت.


در این جشنواره از سوی بانک رفاه برنامه های شاد و مفرح برای این عزیزان تدارک دیده شد که اجرای برنامه های شاد و مفرح همچون اجرای تئاتر شاد و موزیکال، مسابقات ورزشی، نورافشانی، مراسم برگزاری جشن تولد نمادین فرزندان معلول و کارگاه های نقاشی روی سفال و سفالگری از بخش های دیگر این جشنواره بود و در پایان از فرزندان معلول خانواده ها در زمینه های ورزشی، هنری و تحصیلی با اهدای جوایز قدردانی به عمل آمد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از برگزاری موفق دومین نمایشگاه «ماه دوم» که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، روبرو شده بود، سومین نمایشگاه «ماه دوم» با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از : ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طاها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین