Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرای مردم نهاوند در ۱۴۷ شعبه ثابت و سیار اخذ می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مراد ناصری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند گفت: مرحله ثبت‌نام داوطلبان انتخابات به‌خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام شد که این کار با همکاری همه اعضای برگزاری انتخابات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همکاری خوبی بین ارکان برگزاری انتخابات در شهرستان وجود دارد و این همدلی تا پایان انتخابات ادامه خواهد داشت.

فرماندار نهاوند افزود: در ستاد انتخابات نهاوند و وزارت کشور ۴۱ داوطلب درنهایت ثبت‌نام خود را انجام دادند.

وی گفت: وظیفه ما ایجاد بسترهای مناسب برای حضور باشکوه مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم است و امیدواریم مردم نهاوند بار دیگر با حضور باشکوه خود حماسه خلق کنند.

ناصری گفت: در انتخابات امسال ۱۴۷ شعبه ثابت و سیار در مناطق مختلف شهرستان نهاوند آرای مردم را اخذ می‌کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد شعبه اخذ رأی ۵۴ شعبه سیار و ۹۳ شعبه ثابت خواهند بود و حدود ۳ هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با ثبت‌نام کاندیداها اظهار داشت: در شهرستان نهاوند تعداد کل ثبت‌نام‌شدگان ۴۴ نفر بودند که یک نفر انصرافی داشتیم و دو نفر هم ثبت اولیه کردند و نقص مدارک داشتند و درمجموع ۴۱ نفر ثبت‌نام نهایی شدند.

وی به ارائه آماری از داوطلبان انتخابات اشاره کرد و گفت: از مجموع ۴۱ داوطلب ۳۷ نفر مرد و ۴ نفر خانم هستند.

فرماندار نهاوند افزود: در بین ثبت‌نام‌شدگان یک نفر تحصیلات کارشناسی داشت که با توجه به مدرک ایثارگری معادل کارشناسی ارشد شد، ۳۴ نفر کارشناسی ارشد و دکترا ۳ نفر و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی بودند.

وی بابیان اینکه جوان‌ترین داوطلب نهاوند ۳۰ سال و مسن‌ترین فرد ۶۵ سال است، بیان داشت: شغل داوطلبان این دوره دو نفر فرهنگی، کارمند ۲۳ نفر، شغل آزاد ۳ نفر، بازنشسته ۳ نفر، استاد دانشگاه ۴ نفر، پزشک یک نفر و سایر مشاغل نیز ۴ نفر ثبت‌نام کردند.

وی اظهار داشت: دوره قبل انتخابات مجلس ۲۹ نفر در نهاوند ثبت‌نام کردند و رشد ۴۲ درصدی در آمار ثبت‌نام امسال نسبت به ۴ سال قبل داشتیم.

فرماندار نهاوند بیان کرد: ۷ نفر از داوطلبان سابقه داوطلبی دارند و ۳۴ نفر برای اولین بار است که داوطلب شده‌اند.

وی در پایان گفت: امسال در شهرستان نهاوند ۴۷۴۳ رأی اولی داریم که برای اولین بار واجد شرایط رأی دادن هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود