Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودی نماینده مردم ملارد، قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی و ترافیکی منطقه ۲۱ با اشاره به اینکه ۱۰ شهر در محدوده دروازه غربی تهران وجود دارد، گفت: هر کدام این شهر‌ها بیش از یک میلیون جمعیت دارد، ولی تنها ۳ ورودی به تهران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملارد، قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵ پروژه توسط شهرداری در حال پیگیری است، افزود: امروز سومین پروژه افتتاح شد که امیدواریم طرح های دیگر هم هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

محمودی با تأکید بر اینکه ۲ پروژه دیگر هم مورد نیاز است، گفت: روزانه ۲ میلیون سفر از شهر‌های غربی به میدان آزادی صورت می‌گیرد که این کار با کمک ۲ هزار اتوبوس فرسوده که به این میدان می‌روند انجام می‌شود.

این نمایندهمجلس بیان کرد: با توجه به این شرایط درخواست دارم خط BRT قدس به آزادی هر چه سریعتر راه‌اندازی شود.

او با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی این هفته دو دستاورد برای شهرداری‌ها داشت، اظهار کرد: اولین آن لایحه درآمد‌های پایدار بود. سال‌های درازی بود که شهر‌ها را با تراکم فروشی اداره می‌کردیم و این لایحه راه خوبی برای درآمد‌های پایدار شهرداری است.

نماینده مردم ملارد، قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع دیگر مربوط به لایحه مالیات بر ارزش افزوده است، گفت: در این قانون سهم دولت ۷۰ درصد و سهم شهرداری‌ها هم کمتر از ۳۰ درصد است و ما تلاش می‌کنیم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده ۵۰ درصد به دولت و ۵۰ درصد هم به شهرداری‌ها برسد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا