Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان پار س اباد با محوریت آسیب های اجتماعی و مواد مخدر برگزار شد .

به گزارش برنا،چهل و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با محوریت آسیب های اجتماعی و مواد مخدر با حضور مهندس حاجی پور سرپرست فرمانداری، محبی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری پارس آباد با اشاره به هدف گذاری دشمن بر قشر جوان و نیروی انسانی تازه نفس کشور گفت: دشمن با طرح برنامه های مختلف در نظر دارد تا آینده کشور را به نابودی بکشاند. حاجی پور تاکید کرد: تمامی افراد با نفوذ و صاحب اثر کلامی بر قشر جوان جامعه تلاش کنند تا با ایجاد فرهنگی مناسب از ابتلاء و آلودگی جوانان به معضلات و آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند. او ضمن تاکید بر کاهش آسیب های اجتماعی گفت : تشکیل تیم متخصص و کار آمد در حوزه آسیب های اجتماعی می تواند گامی موثر و ارزشمند در جهت شناسایی ، پیشگیری و آگاه سازی جوانان و خانواده ها از آسیب های اجتماعی باشد . محبی رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص پیشگیری از معضلات اجتماعی راهکار هایی ارائه داد و گفت: فرهنگ سازی در زمینه های مختلف آسیب های اجتماعی، راه برون رفت از این معضلات است و در این راستا چهار نشست درباره آسیب های مختلف اجتماعی برای اقشار مختلف با همکاری دستگاههای عضو ستاد برگزار خواهیم کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اداره ورزش و جوانان خانواده مواد مخدر نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان