Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروری رییس هیات کشتی استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: داریوش حضرت قلی کشتی گیر شایسته وزن ۶۱ کیلوگرم استان به رقابت‌های بین المللی جهان پهلوان تخنی راه یافت.

او افزود: حضرت قلی با درخشش خود در مسابقات انتخابی این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در وزن ۶۱ کیلو گرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ دی ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیرجند میزبان مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان استان

خرمشاد رییس هییت ووشو خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: رقابت‌های قهرمانی ووشو دانشجویان استان به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد.

او افزود: در بخش مردان ۲۹ آذر ماه سال جاری ود بخش بانوان ۶ دی ماه سال جاری رقابت‌ها به میزبانی خانه ووشو استان برگزار می شود.

پیگیری کلاس های عملی و تئوری دوره نجات غریق درجه٢، به میزبانی بیرجند

سرزهی مسئول برگزاری کلاس های نجات غریق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: کلاس های نجات غریق با ٢٢ شرکت کننده از سراسر استان و استان های همجوار در محل استخر آزادی خرمشهر شهرستان بیرجند در حال برگزاری است.

سوت کاظم عقیقی در رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک 

عباس سروری رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برای سومین باراز داور بین الملل استان در مسابقات بین المللی روز کودک دعوت به عمل آورد .

او افزود: درقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک در رده سنی نونهالان در تاریخ ۲۰ الی ۲۲ آذرماه با حضور ۴ تیم خارجی به میزبانی الوند قزوین برگزار می شود.

سروری افزود: مدرسین این دوره لیلا آکارو محدثه شیخی هستند که با شرکت کنندگان ٨٠ ساعت به صورت تئوری و عملی تا بیست و دوم آذرماه سال جاری برای آموزش کار خواهند کرد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی وزرشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد