Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دامپزشکی استان اردبیل روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای نسبت به اینگونه کلاهبرداری از سوی برخی افراد شیاد هشدار داده و اعلام کرد که تاکنون موردی از  بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان مشاهده نشده که نیازی به اقدام بهداشتی در روستاها باشد.

این روابط عمومی تاکید کرد که آنفلوانزای شایع در جمعیت انسانی هیچ ارتباطی با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام دامپزشکی استان اردبیل ، این اداره کل در حال حاضر هیچگونه برنامه‌ای برای جمع آوری طیور خانگی نداشته و شهروندان استان در صورت برخورد با افراد کلاهبردار ضمن خودداری از همکاری، مورد را به عوامل  نیروی انتظامی و این اداره کل اطلاع دهند. 

در استان اردبیل انفلوآنزا موجب جان باختن سه نفر و بستری شدن بیش از 200 نفر در بیمارستان شده است.
 

برچسب‌ها دامپزشکی اردبیل آنفلوآنزا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دامپزشکی اردبیل آنفلوآنزا دامپزشکی اردبیل آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان