Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: سپاه این ناحیه کارگاه مسجدمحوری را در سپاه راه‌اندازی و گروه‌های جهادی را در مساجد این شهرستان ساماندهی کرده‌ است. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، سرهنگ منصور کریمی ظهر امروز در جلسه تبیین و گفتمان مسجدمحوری که در مسجد جامع برگزار شد اظهار داشت: سپاه ناحیه پلدختر کارگاه مسجدمحوری را در سپاه راه‌اندازی و گروه‌های جهادی را در مساجد ساماندهی کرده‌ است به‌طوری‌که در سیلاب فروردین بسیجیان سازماندهی‌ شده در مساجد خدماتی زیادی به مردم ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد راه‌اندازی شده افزود: این صندوق‌ها در زمینه اشتغال‌زایی، ازدواج و کارگاه‌های زودبازده می‌توانند مؤثر باشند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه در طرح شهید بهنام محمدی ارتباط بین منازل، مدارس و مساجد برقرار شده، عنوان کرد: در این طرح دانش‌آموزان حضور فعال دارند که نشان از موفقیت و تأثیرگذار بودن این طرح دارد.

40 گروه جهادی همزمان به نقاط مختلف استان یزد اعزام شدند30 گروه جهادی در مسیر عمران و آبادانی گناباد فعالیت می‌کنند + فیلماعزام 1244 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان؛ 256 طرح زودبازده افتتاح شد

وی بیان کرد: سپاه ناحیه پلدختر برای تبیین گفتمان، مسجدمحوری، مهارت‌افزایی و آموزش جلسات متعددی از جمله اعتکاف، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی، برگزاری کلاس‌های صالحین، نمایشگاه‌ها و میز خدمت را در مساجد برگزار می‌کند.

کریمی با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد برای تقویت بنیه معنوی بسیجیان استفاده کرد، گفت: باید مسجد را در فضای اجتماعی فعال کرد تا محل رجوع مردم در زمینه‌های عبادی، حقوقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشد و مردم آن را به‌عنوان پایگاه مردمی بدانند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر خاطرنشان کرد: یکی از هدف‌های اصلی ما این بود که پایگاه‌هایی که خارج از مساجد هستند را به داخل این اماکن انتقال دهیم تا بتوانیم ارتباط مردم را با مساجد برقرار کنیم و به این طریق ناهنجاری‌های اجتماعی برطرف شود.

انتهای پیام/646/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه