Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:26:21 GMT

احتمال بارش‌های پراکنده در استان آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۸۸۱

احتمال بارش‌های پراکنده در استان آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: بارش‌های پراکنده در سطح استان پیش بینی می‌شود و بارش قوی در چند رو آینده وجود ندارد.

محمد اشجعی در گفت‌وگو با ایسنا، با ارائه اطلاعاتی از آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان های ملکان و میانه با 10 درجه بالای صفر جزو گرم ترین مناطق و شهرستان ورزقان با 9 درجه زیر صفر خنک ترین شهر استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان این‌که دمای تبریز در گرم‌ترین زمان، هفت درجه بالای صفر و در سردترین زمان سه درجه زیر صفر بوده است، افزود: دمای فعلی تبریز پنج درجه زیر صفر بوده که نسبت به 24 ساعت گذشته یک درجه افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که وضعیت جوی حاکم در مناطق زلزله زده استان، افزود: طی 24 ساعت گذشته حداقل دما در شهرستان سراب پنج درجه زیر صفر و حداکثر دما چهار درجه بالای صفر بوده است؛ همچنین حداقل دما در شهرستان میانه صفر درجه و حداکثر دما 10 درجه بالای صفر است.

اشجعی خاطرنشان کرد: باتوجه به گذر موج ناپایدار، بارش‌های پراکنده به ویژه در نیمه جنوبی استان  طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می‌شود و در روز پنجشنبه شرایط جوی استان پایدار و شاهد افزایش غلظت‌ آلاینده به ویژه در مناطق صنعتی و پرجمعیت خواهیم بود.

وی متذکر شد: همچنین روز جمعه با گذر موج ناپایدار، شاهد بارش‌های پراکنده در آذربایجان شرقی خواهیم بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامانه بارشی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

 مولایی گفت: هفت سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان آذربایجان شرقی است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی