Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از امضای تفاهم‌نامه آموزشی بین این شرکت و اداره آموزش و پرورش استان گیلان با هدف اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر در آیین امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته به 98 درصد از خانوارهای استان گازرسانی کند، اظهار کرد: این شرکت هم‌اکنون به پایان راه عملیات توسعه گازرسانی رسیده و پروژه‌های کیفی مختلفی را با هدف افزایش رضایت‌مندی مشترکان تعریف و اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه وظیفه شرکت گاز، گازرسانی تا در منازل مشترکان است و هیچ مسئولیتی در قبال تاسیسات گازی در داخل منازل ندارد، افزود: با وجود این ما در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود برنامه‌های مختلفی با هدف افزایش آگاهی مشترکان و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اجرا می‌کنیم. یکی از جوامع هدف شرکت گاز در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف، کودکان و دانش‌آموزان هستند، به همین دلیل نیازمند همکاری و همراهی سازنده آموزش و پرورش هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای طرح‌های مختلف مانند طرح سفیران انرژی با همکاری فرمانداری‌ها و آموزش و پرورش در سال‌های گذشته خبر داد و تصریح کرد: آگاهی‌بخشی و آموزش نوعی سرمایه‌گذاری مثبت است که نتیجه آن به همه جامعه باز می‌گردد.
اکبر ادامه داد: استان گیلان یکی از استان‌های کم‌حادثه در زمینه گازگرفتگی یا مرگ خاموش است، اما متاسفانه از ابتدای امسال تاکنون 10 نفر در استان به سبب گازگرفتگی یا استفاده نادرست از گاز طبیعی جان خود را از دست داده‌اند که امیدواریم با کمک همکاران آموزش و پرورش و اشاعه فرهنگ مصرف بتوانیم از تکرار این حوادث جلوگیری کنیم.
وی از مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان درخواست کرد با هماهنگی استانداری گیلان، زنگی را با عنوان زنگ ایمنی در مدارس برگزار کرده و درباره صرفه‌جویی و مصرف ایمن گاز طبیعی آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان ارائه شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی