Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح این خبر، گفت: مأموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع از قاچاق مقادیری کالا توسط یک دستگاه کامیون از طریق محور های مواصلاتی استان به پایتخت مطلع و شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله با استقرار در محورهای مواصلاتی به کنترل محورها پرداختند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجیان اظهار کرد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه  قزوین – زنجان کامیون مورد نظر را مشاهده و دستور ایست صادر و خودرو را متوقف و در بازرسی از کامیون تعداد 183 هزار و 697 عدد مواد محترقه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آزاد راه پلیس آگاهی خودرو دستور کار پلیس مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند