Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:21:05 GMT

همایش ناظم‌الاطباء کرمانی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۲۰۲

همایش ناظم‌الاطباء کرمانی برگزار می‌شود

معاون سیاسی استاندار کرمان از برگزاری همایش ناظم‌الاطباء کرمانی در چهاردهم دی ماه در کرمان خبر داد و گفت: شاهد برنامه‌های فرهنگی بزرگی در کرمان هستیم. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک اتفاق بزرگ و یک رویداد فرهنگی است که باید باشکوه برگزار شود اظهار داشت: مردم کتاب را دوست دارند و با توجه به مشکلات اقتصادی که دارند اما کتاب را از دست نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از نمایشگاه کتاب در جنوب استان کرمان استقبال خوبی شده است عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از یک میلیارد تومان و چیزی نزدیک به 2 میلیارد تومان خرید کتاب انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه چهاردهم دی همایش ناظم‌الاطباء کرمانی هم در کرمان برگزار می‌شود گفت: در دی‌ماه شاهد برنامه‌های فرهنگی بزرگی در استان کرمان هستیم.

وی با ابراز اینکه پیشنهاد داریم با توجه به تجربیات گذشته نقاط ضعف نمایشگاه‌های قبلی آسیب‌شناسی شود بیان کرد: اگر به دلیل فاصله دور نمایشگاه احتمال افتی در میزان حضور مردم از این نمایشگاه وجود دارد باید با گذاشتن سرویس ایاب و ذهاب عمومی جبران شود.

همایش بین‌المللی پیامبر اعظم (ص) در کرمان برگزار می‌شودمسابقه خوانش و برداشت نوجوانانه بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان برگزار می‌شودهمایش علمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کرمان برگزار می‌شود

زهرا موسی‌پور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه بهتر بود این نمایشگاه در داخل شهر برگزار شود تا مردم استفاده بیشتری از این رویداد کنند اظهار داشت: اگر نمایشگاه کتاب در شهر برگزار می‌شد حتما مدارس و دانشجویان بیشتری از آن استفاده می‌کردند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه حضور مردم در چنین نمایشگاه‌های سبب می‌شود که حداقل مردم کتاب را ببینند گفت: پیشنهاد شد که این نمایشگاه در مصلی کرمان برگزار شود اما ستاد اقامه نماز جمعه قبول نکردند.

سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه آماده همکاری در تبلیغات شهری و سرویس ایاب و ذهاب هستیم اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته شهرداری برای برگزاری نمایشگاه کتاب همکاری دارد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست