Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش نیروها و امکانات راهداری در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با مرصادنیوز، درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه پس از بارش های اخیر اظهار داشت: در حال حاضر راه ارتباطی تمامی محورهای مواصلاتی باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره محورهای دارای مه گرفتگی نیز افزود: در محور ماهیدشت - اسلام آباد (محدوده کریم حاصله) ، محور اسلام آباد - کرند (محدوده کارخانه آرد( و محور حمیل - پل سیمره مه گرفتگی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به پیش بینی وضعیت جوی آب و هوا در سطح استان تمامی نیروها و راهدارخانه ها در حالت آماده باش هستند.

کرمی عنوان کرد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است ، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات  بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  جعفر صادقی پور اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال ، تعمیر و نصب شد .

وی ادامه داد: نصب  یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲  در محور های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است