Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس با بیان اینکه ملتی می‌تواند ایستادگی کند که امیدوار باشد و از پس صحبت‌های یأس‌آلود انرژی به دست نمی‌آید، گفت: هر چه افعال کشور از مقبولیت بیشتری برخوردار باشد همکاری ملت افزایش می‌یابد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علی لاریجانی امروز در آیین بهره‌برداری از بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مناسب در کشور ایجاد شرکت‌های خصوصی به عنوان سرمایه‌های ملی است اظهار داشت: در ایران باید اینگونه شرکت‌ها به ویژه در حوزه الکترونیک پیشرو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت ایران نیروی انسانی پخته‌ای پیدا کرده و این سرمایه مهمی است عنوان کرد: شرکت‌های خصوصی حوزه برق چون قدرت زیادی ندارند و قیمت خرید تضمینی دولت کافی نیست بنابراین انگیزه برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

لاریجانی با اشاره به اینکه روش‌های غیرمتعارف اقتصادی در بخش‌های مختلف وجود دارد گفت: چنانچه چرخه اقتصادی کشور فعال شود اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری حاصل می‌شود اما بسیاری از موضوعات ملی و اقتصادی در کشور دستمایه کشمکش سیاسی است و این به کشور آسیب می‌زند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی خوب داریم اما بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد افزود: قوای کشور و رسانه‌ها باید بدانند اصلاحات واقعی در کشور زمانی رخ می‌دهد که همگرایی باشد و چنانچه سایش باشد این موفقیت حاصل نمی‌شود و هدف از این اصلاحات کمک به قشرهای ضعیف و مستضعف باشد.

رئیس مجلس بیان کرد: دولت و نمایندگان مردم در مجلس باید بیندیشند که چنانچه می‌خواهیم اقتصاد کشور مقاومتی باشد باید چرخه‌های اقتصادی کشور درست و متعارف و میدان برای نیروهای فعال باز باشد.

لاریجانی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در کشور نشان‌دهنده پویایی در این فضای القاکننده یأس‌ است، عنوان کرد: بادهای موسمی در فضای سیاسی این خدمات را دور می‌کند؛ بنابراین رسانه‌ها در این زمینه باید کمک کنند.

وی با بیان اینکه ملتی می‌تواند ایستادگی کند که امیدوار باشد و از پس صحبت‌های یأس‌آلود انرژی به دست نمی‌آید، گفت: هر چه افعال کشور از مقبولیت بیشتری برخوردار باشد همکاری ملت افزایش می‌یابد.

لاریجانی: ملت ایران در بدترین شرایط ‌عزم دشمن را شکستند / عده‌ای با منفی‌بافی ‌دل مردم را خالی می‌کنند‌طرح آبرسانی به 55 روستای استان کرمانشاه با حضور رئیس مجلس به بهره‌برداری رسیدرئیس مجلس شورای اسلامی وارد کرمانشاه شد + برنامه‌ها

رئیس مجلس افزود: در بسیاری از اقدامات مهم باید به مردم توضیح داد که این برنامه چرا اجرا شده است و مردم علاقه‌مند به پیشرفت کشورند و برنامه‌ریزی‌هایی که ساماندهی می‌شوند باید باز و جنبه عقلانی آن توضیح داده شود.

لاریجانی بیان کرد: در برنامه ششم روی گسترش فضای کار برای سرمایه‌گذاری در بخش برق تصمیمات مناسبی گرفته شده و آسیب‌هایی وجود دارد که دولت باید آن را رفع کند.

وی با بیان اینکه چنانچه بابت دیون، نیروگاهی به بخش غیرتخصصی داده شود به هیچ وجه عقلانی نیست افزود: یکی از ایرادات این دولت این است که چرا اشتباهات دولت قبل را اصلاح نمی‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید این را به عنوان اصل قبول کرد که هرچه دولت از تراز عقلانیت برخوردار باشد ملت بیشتر از آن تبعیت می‌کنند.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم

صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال را مشاهده می کنید.

دانلود (14.7MB)

دیگر خبرها

  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • خلجی: ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی