Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ مقام و مسئولی نباید یادواره شهدا را سیاسی جلوه دهد عنوان کرد: از فرماندار کهگیلویه و مدیران کل استان می خواهم که در این زمینه تمامی توان خود را بکار ببندند تا این یادواره باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، یادواره شهدا بخش چاروسا با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران و مداحی حاج صادق آهنگران در شهر قلعه رئیسی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست ها و برنامه های مختلف جهت برگزاری باشکوه این مراسم توسط امام جمعه و دبیر برگزاری این مراسم همچنین فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا ادامه دارد و پس از جلسات مختلف با مردم شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا به مسئولین استانی رسید و با حضور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با استاندار استان دیدار و بر برگزاری این مراسم باشکوه تاکید شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این دیدار یادواره شهدا را بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با ایثارگری و شجاعت رزمندگان دانست و عنوان کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهیدان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است و این یادواره باهدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آنان، ترویج سیره و سبک زندگی شهدا برگزار شد.

امام جمعه قلعه رئیسی خواستار همکاری و تاکید برگزاری باشکوه این مراسم شد و تاکید کرد: این مراسم یکی از برنامه های مهم استان در نیمه دوم سال 98در سطح استان است که امیدواریم تلاش شود به دور از هرگونه نگاه سیاسی تنها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه با هم کمک و همکاری نمایند.

دکتر کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد و نام شهید و شهادت است و امروز وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار خون آنها باشیم خاطرنشان کرد: امروز جای تقدیر است که در یک منطقه محروم استان این چنین برنامه بزرگ فرهنگی پیشنهاد می شود و از این همت و تلاش دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر می کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ مقام و مسئولی نباید یادواره شهدا را سیاسی جلوه دهد عنوان کرد: از فرماندار کهگیلویه و مدیران کل استان می خواهم که در این زمینه تمامی توان خود را بکار ببندند تا این یادواره به نحو احسن برگزار شود.

در ادامه همچنین با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید برگزاری این مراسم سیدمنصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و هم یادواره شهدا را بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای بهترین اقدام فرهنگی در برابر هجمه دشمنان انقلاب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تقدیر از همکاری برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت: این کار شاید وظیفه همه نهادهای فرهنگی باشد که لازم می دانم از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کنم و وظیفه خود می دانیم که در این جهت تمام تلاش بکار ببندیم.

انتهای پیام/82021

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد شهدا رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان