Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران با حکمی جدید در زمینه تخلف مدیران قبلی خود روبرو شدند که بدهی چندین میلیاردی را برای آنها به همراه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قراردادهای مبهم تجاری و مالی که در گذشته مدیران دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس امضا کردند بار دیگر برای سرخابی های پایتخت دردسر ساز شد تا آنها بار دیگر با بدهی جدید و چندین میلیاردی روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس سال ۹۴ با یک شرکت تجاری برای انجام تمامی هزینه های مربوط به بلیت فروشی قراردادی یازده ساله عقد می کند تا بتواند این موضوع را در اختیار خود گرفته و درآمد زایی کند. قراردادی که پس از چندماه به دلیل درصد بالایی که این پیمانکار از بلیت فروشی برداشت می کرد مورد سوال بخش زیادی از هواداران قرار گرفت.

با این حال بلیت فروشی سرخ ها تا پاییز سال ۹۶ توسط شرکت «برهان مبین» انجام شد اما یک‌باره تصمیم به تغییر این رویه گرفته شد تا شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس تصمیم به شکایت حقوقی کند.

شکایتی که دو سال طول کشید تا حکم به تخلف باشگاه پرسپولیس بدهد.

بنابر حکم قطعی قضایی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است سرخ ها باید ۳۵ درصد از فروش کلیه بلیت بازی های داخلی خود از پاییز ۹۶ تا امروز را پرداخت کرده و همچنین بلیت فروشی را دوباره در اختیار شرکت «برهان مبین» قرار دهند.

حکمی که رونوشت آن به فدراسیون فوتبال نیز ارسال شده است. همچنین باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت غرامت بابت تخریب زیرساخت های فناوری این شرکت در زمینه بلیت فروشی باشگاه شده است.

محکومیت پرسپولیس در حالی قطعی شده است که از ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر بلیت فروشی آنها در اختیار «شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی» قرار گرفته است.

محکومیتی که برای استقلال تهران نیز در نظر گرفته شده است و آبی ها نیز همچون باشگاه رقیب باید ظرف مدت یک هفته تمام مسائل مربوط به بلیت فروشی را در اختیار شرکت قبلی قرار دهند.

باید دید واکنش دو باشگاه و فدراسیون فوتبال در قبال این حکم قضایی چه خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس بلیت فروشی استقلال بلیت فروشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود