Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضروریات زندگی امروزی باعث شده تا استفاده از مراکز خرید و همچنین نحوه ارائه خدمات آن‌ها با تغییرات عمده‌ای همراه شود. امکان خرید راحت در هر شرایط و درک نیاز مشتریان از دلایل اولیه راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین بود. با افزایش نفوذ اینترنت و همچنین پیشرفت آن، زمینه‌ای فراهم شد تا شاهد ایجاد کسب و کارهایی باشیم که در آن‌ها امکان امیدواری به افق‌های جدید اقتصادی در دنیا وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمترین مواردی که فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند، فروش عمده محصولات است. بسیاری از تاجران به دنبال فروش و خرید عمده هستند، چراکه این موضوع باعث دسترسی به کالاها با قیمت کمتر و در نتیجه افزایش سود آن‌ها می‌شود. فروشگاهی می‌تواند در زمینه خرید و فروش عمده محصولات موفق باشد که قادر به پاسخگویی به تمام نیازها از جمله استعلام قیمت عمده، دسترسی به انواع محصولات، زمان دریافت کالا و امنیت پرداخت باشد.

در ایران تعداد فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین اقدام به فروش عمده می‌کنند، انگشت شمار است اما ویژگی که سبب تمایز یک فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه‌ها در این زمینه می‌شود، خلاقیت است. موضوعی که می‌توان نمونه‌های کمی از آن را مشاهده کرد، زیرا یک بستر پیشرو در این زمینه نیاز به تعریف پارامترهای مختلفی دارد. موضوع صادرات آن هم از طریق فروشگاه آنلاین شاید یک گام بسیار مهم در جهت ایجاد موقعیتی باشد که بتوان تمایز در ارائه خدمات را در آن دید.

ایران با برخی کشورهای همسایه دارای ارتباط تجاری و صادراتی خوبی است. یکی از این کشورها، عراق بوده که حجم زیادی از محصولات ایران به آن صادر می‌شود. حجم صادرات غیر نفتی از ایران به عراق در سال گذشته نه میلیارد دلار بوده است که نشان از علاقه خریداران و توزیع کنندگان عراقی به محصولات ایرانی با قیمت مناسب دارد. انتظار می‌رود این رقم در سال جاری افزایش داشته باشد. با توجه به این موضوع، صادرات به عراق برای تاجران ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با سرچی ساده در اینترنت و خواندن نظرات کاربران، چند فروشگاه بیشتر به چشم نمی‌خورد که زودل یکی از آنهاست. با سر زدن به این فروشگاه اینترنتی مواردی را مشاهده کردیم که به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان خالی از لطف نیست. صادرات اولین مسئله‌ای است که در این جستجو می‌توان به آن رسید. کشور عراق جزو اولین مقاصد صادرات در این فروشگاه اینترنتی است. صادرات انواع محصولات از این طریق به کشور عراق علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان صاحبان کالا و تولیدکنندگان می‌شود، تجربه جدیدی از خرید و فروش عمده را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد.

تبلیغات محصولات به 5 زبان و امکان درخواست قیمت عمده کالاها به طور مستقیم از تولیدکنندگان، از دیگر ویژگی‌های مهمی‌ است که سبب می‌شود به این موضوع پی ببریم که با مجموعه‌ای از توانمندی‌ها روبرو هستیم که می‌تواند آورده و ارزش عالی برای مشاغل مختلف حتی در آن سوی مرزها داشته باشد. تضمین اصالت کالا و امکان مقایسه کیفیت و قیمت عمده محصولات نیز از دیگر مواردی هستند که اطمینان از یک خرید خوب را بالا می‌برند. دیگر ویژگی خلاقانه‌ای که زودل را از دیگران متمایز می‌سازد، فراهم آوردن بستر صادرات آنلاین کالاهای عمده برای فروشندگان کوچک و متوسط می باشد که می‌تواند سهم بسزایی در افزایش معاملات برای این نوع کسب و کارها داشته باشد.

در صورتی که خواهان تسهیل و بهبود تجارت خود با اطمینان و بدون دغدغه هستید، می‌توانید از زودل استفاده کنید. زودل باعث بهبود زنجیره تامین شده و ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان فروشندگان و خریداران را فراهم می‌کند و با کمک شرکای تجاری مورد اعتماد، حمل و نقل کالاها را به بهترین و سریع‌ترین نحو انجام می‌دهد

 

لینک کوتاه: asriran.com/002wqw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید عمده فروش عمده صادرات به عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار

کیانوش گودرزی، رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: مشاوران املاک مطابق قانون می‌توانند ۰.۲۵ درصد از ثمن معامله را به عنوان کارمزد از هر کدام از طرفین معامله دریافت کنند.

وی ادامه داد: به عبارت ساده‌تر مشاوران املاک صرفا می‌توانند معادل ۰.۵ درصد هر معامله را به عنوان حق الزحمه دریافت کنند و بیش از این قانونی نیست. ما به همه واحد‌های صنفی ومردم نیز این موضوع را اعلام کرده و مجددا گوشزد می‌کنیم.

گودرزی گفت: با توجه به قانون تاکید می‌کنیم که هر کدام از طرفین معامله بایستی ۰.۲۵ درصد از ثمن معامله را به عنوان دستمزد به مشاوران املاک پرداخت کنند. به مشاوران املاک نیز تذکر می‌دهیم که دریافت بیش از این میزان نیز غیر قانونی است و در صورت به شدت برخورد می‌شود.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: مجازات این فعل برای واحد‌های بدون پروانه کسب قطعا پلمب واحد صنفی است و برای دیگر واحد‌ها نیز ممکن است مطابق با ماده ۲۸ مورد اعمال قانون قرار گیرند. شایان ذکر که اگر واحد صنفی از قانون تمکین نکند به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کشور وزارت صمت نیز پیگیر تخلفات خواهند بود و در صورت اصرار بر ادامه تخلف برخورد قانونی کاملا سفت و سخت خواهد بود.

شیرینی گرفتن هم تخلف است!

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران تصریح کرد: برخی برای دور زدن قانون لفظ دریافت مبالغ هنگفتی را با عنوان شیرینی مطرح می‌کنند، اما در جریان باشند که این موضوع نیز غیرقانونی است. ما چنین چیزی را در شرح وظایف مشاوران املاک نداریم.

وی ادامه داد: انجام معامله معامله مطابق قانون در شرح وظایف مشاوران املاک است و زمانی که کاری را مطابق قانون و بر اساس وظیفه خود انجام می‌دهند، مطابق قانون نیز مجاز به دریافت مبلغ تعیین شده هستند. به کار بردن الفاظی مانند شیرینی فسادزا است.

شفافیت در آگهی‌ها پسندیده است

گودرزی گفت: احراز هویت برای درج آگهی معاملات مسکن در فضای مجازی از آن‌جایی که باعث ایجاد شفافیت می‌شود، پسندیده است؛ اما لازم به ذکر است که بحث گرانی مسکن و اطمینان قرارداد‌ها ارتباطی با این موضوع ندارد. هم اکنون شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که مردم می‌توانند در فضای مجازی با هم ارتباط پیدا کرده و مستقیما اقدام به عقد قرارداد کنند و این موضوع به شدت در افزایش اختلافات تاثیر دارد.

وی ادامه داد: اتحادیه در حال کار برای طراحی پلتفرمی آنلاین است که با اطمینان خاطر و دقت بتوانند شرایط برای معاملات مسکن را مهیا کند. در این رابطه مکاتبات و اقدامات لازم در دستور کار است. به محض راه اندازی این سامانه اطلاع رسانی خواهد شد، اما چاره‌ای جز این نیست و باید اجرایی شود.

رشد قارچ گونه مشاوران املاک؟!

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در رابطه با مسائلی که در مورد رشد قارچ گونه مشاوران املاک مطرح می‌شود گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۲ که اعلام می‌شد که تعداد مشاوران املاک بدون پروانه کسب بیش از مجوز داران است، ما با واقعیت این موضوع مخالفت کردیم.

وی ادامه داد: ما با ازدیاد واحد‌های صنفی در این بخش مخالف هستیم، اما با بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی که در سطح شهر تهران انجام شد، حدود ۲۵۰۰ واحد صنفی را شناسایی کردیم که حدود ۶۰۰ واحد بدون مجوز در بین آنها بود. از این واحد‌ها عده‌ای موفق به اخذ جواز شده و بقیه یا انصراف دادند و یا پلمپ شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • فروش اینترنتی دارو
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی