Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:38:04 GMT

اجرای نمای کامپوزیت، فریم لس و چوب ترمو در کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۵۴۳۷

اجرای نمای کامپوزیت، فریم لس و چوب ترمو در کرج

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ما به منظور اجرای نمای کامپوزیت در کرج آماده همکاری با پیمانکاران و فعالان در حوزه ساخت و ساز و صنعت ساختمان سازی هستیم و به شما تضمین می دهیم که در تمامی مراحل نظیر، طراحی، اجرا و پیاده سازی، بازنگری و پشتیبانی همواره همراهتان خواهیم بود. طبیعتا در این حوزه کاری سایر همکاران و رقبای ما نیز در استان البرز و شهر کرج مشغول به کار هستند اما پیشنهاد می کنیم که پیمانکاران محترم به جهت کسب آگاهی بیشترو به منظور افزایش توانایی و قدرت انتخاب از وب سایت ما بازدید نمایند و مجموعه ای از نمونه کارهای نمای کامپوزیت اجرا شده را مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می توانند به صورت حضوری به دفتر شرکت مهمندسی سازه پارسا گستر در کرج مراجعه کنند تا از اطلاعات مربوط به قیمت فروش ورق های کامپوزیت و انواع نما های ساختمانی مطلع شوند.

مهم ترین ویژگی های نمای کامپوزیت

در هر زمانی نوع  خاصی از مصالح زیباسازی می تواند بیش از سایرین مورد استفاده قرار گیرد و هم چنین بعد از مدتی با نوع دیگری جایگزین شود اما برخی از متریال ها نیز وجود دارند که با بهره مندی از خصوصیاتی مثل زیبایی، استحکام و  کیفیت به مدت طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند. نمای کاموزیت با داشتن ویژگی هایی مهم، همواره برای زیباسازی فضای بیرونی و داخلی ساختمان، یکی از محبوب ترین متریال ها محسوب می شود. به منظور نوسازی و بازسازی بنا های قدیمی و تغییر دادن آن ها به سبک مدرن می توان از این متریال استفاده کرد.

کامپوزیت در برابر فرسایش، زلزله، آتش سوزی و اشعه فرا بنفش بسیار مقاوم و محکم است.  به عنوان عایق صوتی و حرارتی در فضا های خاص، می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اجرای نمای کامپوزیت بسیار آسان بوده و بر حسب نوع پروژه با توجه به رنگبندی بسیار متنوع این محصول می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد و به کار گرفت. وزن سبک و انعطاف پذیری کافی از دیگر ویژگی های نمای کامپوزیت است.

اجرای نمای شیشه ای فریم لس در کرج

برای این که بتوانید تشخیص دهید که چه نوع نمایی برای چه ساختمانی مناسب تر است، باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار دهید. در صورتی که از کارشناسان مجموعه ما مشاوره بخواهید، پس از بررسی نوع ساختمان و بر اساس نوع کاربری آن، لیستی از نما های پیشنهادی به شما ارائه خواهد شد. ممکن است که بر حسب نیازسنجی های انجام شده، نمای کامپوزیت یا نمای شیشه ای فریم لس را به شما پیشنهاد دهیم. دقت داشته باشید که هر یک از خصوصیات منحصر به فرد خود برخوردار هستند و در مواردی همچون استحکام، زیبایی، نصب و نگهداری با یکدیگر تفاوت دارند؛ پس تشخیص این که استفاده از چه نمایی بهتر است، موردی کاملا کارشناسانه و در واقع تخصص شرکت مهمندسی سازه پارسا گستر است.

مهم ترین ویژگی های نمای شیشه ای یا فریم لس

نمای شیشه ای در انواع ثابت و متحرک، انتخابی بهینه و با کارایی بالا برای زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان هاست که ضمن داشتن زیبایی از نظر مقوله آب بندی و هوا بندی بسیار عالی عمل کرده و پیاده سازی و نصب آن نیز ساده می باشد. این محصول قابلیت نصب بر روی قاب های آلومینیومی را دارد و در برابر ارتعاشات و زلزله نیز بسیار مقاوم می باشد. همچنین به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل کرده و با توجه به ویژگی های مثبت آن، اجرای نمای شیشه ای فریم لس بسیار به صرفه می باشد.

 اجرای نمای چوب ترمو ( ترمو وود ) در کرج

متریال خوب برای ایجاد نمای مناسب برای ساختمان، متریالی است که بتوان با استفاده از روش های نصب آسان و سریع و صرف هزینه معقولانه برای خرید از آن بهره مند شد و همچنین در فرایند ساخت و تولید آن نیز از مواد با کیفیت و در عین حال مقاوم استفاده شده باشد. امروزه با توجه به افزایش هزینه های ساخت و ساز و همچنین تغییر سلیقه مخاطبان؛ بسیار مهم است که نمای انتخابی از ماندگاری و استحکام بالایی برخوردار باشد ،در عین حال که زیبایی خود را حفظ کرده است.

اجرای نمای چوب ترمو در کرج یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط شرکت مهمندسی سازه پارسا گستر در کرج است که از جدید ترین و زیباترین نما های پیشنهادی مجموعه ماست. شما می توانید در صورت تمایل نمونه کارهای طراحی و اجرای نمای ترمو وود را که مطابق با جدیدترین ژورنال ها و نوآوری های جهانی در صنعت ساختمان است، مشاهده کنید.

مهم ترین ویژگی های نمای چوب ترمو

- مقاومت در برابر پوسیدگی، حشرات، قارچ ها، کپک ها و ...

- مقاومت در برابر شرایط محیطی نظیر رطوبت، گرما و سرما  ( عایق حرارتی )

- شستشو و نگهداری آسان (بدون تغییر شکل چوب)

- سهولت جابجایی و انتقال به علت داشتن وزن مناسب

- داشتن بافت یکنواخت و تامین زیبایی در نمای ترمو وود

- نصب و جداسازی بسیار ساده

برای هماهنگی های بیشتر لطفا از طریق وب سایت ما به آدرس www.spgcomposite.ir با ما در تماس باشید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4794304

منبع: مهر

کلیدواژه: نمای ساختمان ساختمان سازی شهرستان کرج همراه اول ایران کیش گروه خودروسازی سایپا بانک ملت رادیو بین المللی چین کسب و کار سازمان مدیریت صنعتی کارت اعتباری علی بابا تخفیف طراحی سایت بانک ملی ایران توسعه منابع انسانی کارت خوان الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم

یکی از خواست‌های مردم در چند وقت اخیر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور بود که با همکاری فراجا این روزها در حال برگزاری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • آجر قزاقی چیست؟ 5 کاربرد آجر سنتی+ عکس نمای آجر قزاقی
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)