Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در ساعات پایانی معاملات امروز سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ صرافی‌های بانکی، با افزایش نسبت به ساعات ابتدایی معاملات ۳۵۰ تومان افزایش یافت.

بر این اساس قیمت هر اسکناس دلار آمریکا که در ساعات ابتدایی معاملات، ۱۳۵۵۰ تومان بود، اکنون در ساعت تنظیم این خبر(۱۵:۴۰) به ۱۳۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت خرید هر اسکناس دلار به ۱۳۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو نیز از مرز ۱۵ هزار تومان گذشت و برای فروش به ۱۵۲۰۰ تومان رسید.

قیمت خرید هر اسکناس یورو نیز هم اکنون ۱۴۸۰۰ تومان است.

کد خبر 4794374 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو صرافی بانکی بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه قیمت دلار بنزین بانک مرکزی ایران قیمت بنزین مالیات اوپک وزارت جهاد کشاورزی طرح ملی مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت یورو لایحه بودجه سال 99 کل کشور وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان