Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رییس سابق سازمان نظام فنی روستایی چالوس به اتهام فساد مالی با 3 همدست خود بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالوس از دستگیری رییس سابق سازمان نظام فنی روستایی و سه نفر از همدستانش در این شهرستان به اتهام فساد مالی خبر داد.

سرهنگ عابدین داغمه چی روز سه شنبه  گفت که پرونده این افراد به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضائی شهرستان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مالی مراتب را به سامانه ارتباطات مردمی ستاد خبری اطلاعات سپاه به شماره تلفن ۱۱۴ گزارش دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه اخبار حوادث اتهام بازداشت همدست فساد مالی چالوس حوادث چالوس اخبار مازندران عکس فیلم دختر پسر حوادث تهران اخبار تهران تهران جنایت خانواده زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس