Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم قطعی پرونده اختلاس و ارتشاء در آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از صدور حکم قطعی پرونده سوءجریان در آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل که بر اساس حکم دادگاه اجازه اعلام در رسانه‌ها را دارد، خبر داد و اظهار کرد: مطابق با رأی قطعی دادگاه تجدیدنظر، سلامت عزیزی، مدیر آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل از بابت مشارکت در اختلاس به هفت سال حبس، یک میلیارد ریال جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین از بابت ارتشاء به هفت سال حبس، یک میلیارد ریال جزای نقدی، ۷۴ ضربه شلاق و انفصال دائم محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: این فرد بابت تبانی در معاملات دولتی، معاونت در جعل اسناد دولتی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی و جلوگیری از اجرای قوانین مملکتی نیز به حبس و جزای نقدی محکوم شد که نامبرده مجموعا محکوم به تحمل ۲۰ سال حبس خواهد بود.

وی اضافه کرد: موسی جوادی متهم دیگر این پرونده بابت مشارکت در اختلاس به ۷ سال حبس، بابت ارتشاء به ۷ سال حبس، جعل اسناد رسمی به ۲ سال حبس و ۳ فقره یک میلیارد ریال جزای نقدی و در مجموع ۲۱ سال حبس محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یادآور شد: محکومیت چهار نفر از متهمان دیگر نیز شامل جزای نقدی و شلاق است.

انتهای پیام/3463/777

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل اختلاس آب حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ظهر امروز در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

او گفت: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد