Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو دهقانی ظهر سه شنبه در کارگاه آموزشی اعضای هیئت‌های اجرایی حوزه انتخابیه دشتی وتنگستان اظهار داشت: در دهم آذر ماه با دستور وزیر کشور به فرمانداران حوزه انتخابیه فرایند اجرایی انتخابات شروع شد و فرایند تشکیل هیئت‌های اجرایی و ثبت‌نام از داوطلبین در چهار حوزه انتخابیه با همه سلایق شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقبال خوب داوطلبین در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر خبر داد و گفت: تعداد داوطلبین انتخابات در استان بوشهر به ۱۹۵ نفر رسیده و پرونده سه نفر داوطلب دیگر نیز در وزارت کشور در دست اجرا است.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات در سطح استان گفت: تلاش داریم آموزش های هدفمند در دستور کار قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف اصلی هیئت های اجرایی تعیین شعب اخذ رای است که انتظار داریم با توجه به آسیب شناسی در دوره های گذشته بتوانیم توزیع خوبی داشته باشیم.

دهقانی بیان کرد: یکی از مصوبات در ستاد انتخابات استان بوشهر این است که شعبی که دارای رای کمتر و یا بیشتر هستند تناسب بین آنها باشد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در بررسی صلایت ها با توجه به مستندات قانونی از مراجع چهارگانه مستندات را مبنای تصمیم گیری قرار دهند.

دهقانی تصریح کرد: در جلسه بررسی صلایت همه گرایش ها و سلایق را کنار بگذارنند و در جلسات فقط خدا را در نظر بگیرند.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: هدف همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات شفافیت، امنیت، سلامت و با مشارکت حداکثری است .

وی افزود: در دوره اول ۷۸۰ معتمد به هیئتهای نظارت استان معرفی شدند که ۶۶۶ نفر آن معادل ۸۵ درصد آن مورد تائید هیئت نظارت قرار گرفت و همه هیئتهای اجرایی استان یک روز پیش از موعد مقرر تشکیل شد.

کد خبر 4794409

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی انتخابات مجلس شورای اسلامی خسرو دهقان استانداری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.


برگزاری دوم انتخابات به صورت مکانیزه در حوزه انتخابیه قائم شهر


دکتر قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با همراهی مولائی قرا فرماندار شهرستان قائم شهر از کلاس آموزش فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک در فرمانداری شهرستان قائم شهر بازدید کرد.

مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر با رقابت چهار کاندیدا جهت کسب ۲ کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود.

دور دوم انتخابات بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای در حال ارائه است.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج