Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:18:24 GMT

فرماندار خرمشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۹۶۵

فرماندار خرمشهر معرفی شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در آیین معارفه  فرماندار جدید خرمشهر، نبود زیرساخت‌های عمرانی مناسب را از عمده مشکلات خرمشهر بیان کرد و گفت: خرمشهر با توجه به ویژگی خاص اقتصادی علاوه بر برطرف کردن مشکلات خودش می‌تواند دروازه رونق اقتصادی خوزستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حسین حسین‌زاده محوریت و اتکا بر نیروی انسانی را از راه‌های توسعه اقتصادی بیان کرد و ادامه داد: اگر نگاه ما با تکیه بر ظرفیت‌های انسانی شکل گیرد نیرو‌های تحصیل کرده در این شهرستان می‌توانند محور توسعه باشند.

او افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر و به ویژه در استان خوزستان توانسته نیروی تحصیل کرده و متخصصی را تحویل جامعه دهد.

حسین‌زاده با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موظف هستیم بستر‌های مشارکت حداکثری سیاسی مردم را با وجود همه کمبود‌ها فراهم کنیم.

او با تاکید بر لزوم مشارکت همه اقشار مردم در انتخابات اسفند امسال ادامه داد: دنبال برگزاری انتخابات بی‌طرف، سالم و رقابتی در خوزستان و شهرستان‌ها هستیم.

فرماندار جدید خرمشهر نیز گفت: برای برون رفت از مشکلات و مسایل هر شهرستان باید ابتدا مشکلات شناسایی شود که براساس مطالعه اجمالی زیرساخت‌های این شهرستان با مشکل جدی روبه رو است.

محمد حیدری افزود: با ارزیابی انجام شده مشکلات و ظرفیت‌های خرمشهر با ظرفیت‌های بالقوه‌ای آن قابل مقایسه نیست.

او ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به تهیه برنامه جامع این شهرستان کمک کنند تا مشکلات را برطرف و از ظرفیت‌ها برای پیشرفت و آبادانی خرمشهر و کشور استفاده کنیم.

حیدری گفت: خرمشهر به عنوان یکی از شهر‌های راهبردی در کنار دهانه خلیج‌فارس و اروندرود این توانمندی و قدرت را دارد میزبان کشتی‌های با بارنامه بین المللی باشد.

او راه آهن، بندر، فرودگاه، منطقه آزاد اروند را از ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرمشهر بیان کرد و افزود: مرز بین المللی شلمچه، حماسه اربعین حسینی، راهیان نور و مردمان وفادار به انقلاب اسلامی و جوانان غیور این شهرستان از ظرفیت‌های است که می‌تواند باعث تحول در منطقه شود.

فرماندار پیشین خرمشهر نیز گفت: شهرستان خرمشهر ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف دارد و نیاز است با تلاش دولتمردان گام‌های موثری برای ایجاد اشتغال و فراهم کردن زیرساخت‌ها انجام شود.

کورش مودت، تکمیل پروژه ساحل‌سازی، آسفالت معابر و ایجاد زیرساخت‌های آب‌وفاضلاب را از جمله طرح‌های نیمه تمام خرمشهر بیان کرد و افزود:ادامه پروژه ساحل‌سازی، آسفالت و احداث شبکه فاضلاب از خواسته‌های مردم خرمشهر است.

کورش مودت فرماندار پیشین خرمشهر چندی پیش به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان معرفی شد. محمد حیدری نیز پیش از این سکان‌دار فرمانداری دزفول بود.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار خرمشهر استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان