Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسن‌پور رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با تاکید بر مراقبت شهروندان از گوشی خود هنگام حمل یا مکالمه در محیط‌های عمومی و اماکن شلوغ، گفت: خانمی که اقدام به سرقت ۴ فقره گوشی تلفن همراه کرده بود در عملیات ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

او بیان کرد : این خانم در بازجویی‌های پلیس، به ۴ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان کرمان اعتراف کرد که گوشی‌های مسروقه تحویل مالباختگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقادیری کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در سه راهی راین به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور گفت: از این اتوبوس که در مسیر زاهدان به تهران در حرکت بود ۱۰۰ جفت کفش، ۲۴۰ قوطی روغن نارگیل، ۲۴۰ شیشه ترشی انبه پاکستانی، ۴۴ دست سوئی شرت کشف شد.

کشف ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از یک خودروی عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجفی گفت:ماموران انتظامی با استقرار در محور"بم-زاهدان" ۲ دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از یکی از خودرو‌ها ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که از نقاط شرق کشور وارد و بارگیری شده بود را کشف و در این رابطه ۲ نفر را دستگیر کردند.

کشف ۲۰۵کیلو تریاک و حشیش در عملیات پلیس بردسیر

جانشین انتظامی شهرستان بردسیر از کشف ۲۰۵کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات ماموران کلانتری شهر نگار خبر داد.

سرهنگ مراد حیدری در این خصوص گفت: ماموران کلانتری"نگار"هنگام گشت زنی در محور اصلی این شهر دو دستگاه وانت پیکان را متوقف کردند که در بازرسی از یکی از خودرو‌ها ۱۰۳ کیلو تریاک و از وانت دیگر ۱۰۲ کیلو حشیش کشف و دو متهم دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل مواد کشف شده و متهمین به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

در حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون بنز در محور ماهان–هفت باغ یک نفر کشته شد.

سرپرست پلیس راه شمال استان با اعلام این خبر بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و گفت: عامل اصلی تصادفات در جاده‌های استان خطا‌های ناشی از عوامل انسانی مانند بی توجهی به جلو، سرعت زیاد و سبقت‌های نا به جا هستند که لازم است همه نسبت به این موارد خطرساز حساس باشند.

کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فهرج

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه تانکر حامل ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس امنیت شهرستان فهرج خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس اطلاعات فهرج با کار اطلاعاتی متوجه شدند افرادی اقدام به خرید گسترده محصولات نفتی از استان‌های مرکزی و انتقال آن‌ها به مناطق مرزی جنوب شرق و سپس به کشور پاکستان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه تیم‌های نامحسوس پلیس با کنترل محور فهرج-زاهدان طی عملیاتی هر ۳ دستگاه تانکر را متوقف و از آن‌ها ۸۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

کلاهبرداری سایبری با شگرد فروش فیلم و سریال

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: فردی که با شگرد فروش و دانلود فیلم در شبکه‌های اجتماعی اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت از حساب آن‌ها می‌کرد، به دست قانون سپرده شد.

سرهنگ یادگارنژاد گفت:افراد سودجو اقدام به ایجاد کانال و صفحات تبلیغاتی با موضوعات جذاب و اغوا کننده می‌کنند و از کاربران فضای مجازی می‌خواهند برای دریافت کالا یا خدمات با پرداخت مبالغ اندک به آدرسی که جعلی است و خودشان طراحی کرده اند مراجعه کنند که در واقع کاربر را به درگاه جعلی پرداخت (فیشینگ) هدایت و اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا