Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@14:16:04 GMT

فاوره: همه از اینتر-بارسا حرف می زنند ولی....

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۶۵۸

فاوره: همه از اینتر-بارسا حرف می زنند ولی....

سرمربی دورتموند معتقد است بر خلاف تصورات، شکست دادن اسلاویا کار ساده ای نیست و تیمش بدون توجه به نتیجه بارسا-اینتر، باید به پیروزی بر حریف چک فکر کند.

به گزارش"ورزش سه"، بوروسیا دورتموند در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف اسلاویا پراگ برود. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که دورتموند به همراه اینتر ۷ امتیازی هستند و هر دو تیم شانس صعود به دور بعد را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر در بازی های رودر رو نتایج بهتری نسبت به دورتموند کسب کرده و به همین دلیل دورتموند برای صعود به دور بعد باید حتما پیروز بازی شود و از طرف دیگر هم اینتر برابر بارسلونا امتیاز از دست دهد.

 

 

 

 

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند در نشست خبری بازی با اسلاویا گفت:« خوشبختانه همه بازیکنان به خوبی خود را آماده این دیدار کرده‌اند و تنها اکسل ویتسل است که به خاطر آسیب دیدگی این بازی را از دست می‌دهد. تیم با توجه به نتایجی که اخیرا به دست آورده در شرایط خوبی به سر می‌برد و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

همه از دیدار بارسلونا و اینتر می‌گویند ولی کسی درباره اسلاویا پراگ نمی‌گوید. این تیم بسیار خوب است و میانگین دویدن 120 کیلومتر را دارد که این یک میانگین جهانی است. اسلاویا پراگ یک تیم جنگنده و بسیار سخت کوش است و بدون شک کار بسیار سختی برابر آن‌ها خواهیم داشت. شکست دادن انها کار ساده ای نخواهد بود. مطمئنا کار سختی پیش‌رو داریم اما برای صعود ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به دور بعد صعود کنیم.»

 

 

بارسلونا اینتر میلان لوسین فاور بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اینتر میلان لوسین فاور بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد