Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:36:30 GMT

وزیر آموزش‌وپرورش به سئوالات نمایندگان پاسخ داد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۱۰۲

وزیر آموزش‌وپرورش به سئوالات نمایندگان پاسخ داد

«میرحمایت میرزاده» سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا از بررسی استیضاح محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: حدود ۶۲ نماینده خواستار استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش شده بودند که تعدادی از آنها امضایشان را پس گرفتند اما از آنجا که افراد باقیمانده بیشتر از ۱۰ نفر بودند، وزیر برای پاسخگویی در کمیسیون حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خلف وعده در رتبه‌بندی معلمان، کلاس‌های بدون معلم، عدم تعیین کتب درسی، توزیع ناعادلانه نیرو، انتصابات ناکارآمد، عدم نظارت بر عملکرد مسئولان، عدم تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف، مسائل مربوط به بسته های حمایتی، اردوگاه‌های رها شده و کمبود نیروی انسانی را از محورهای دهگانه مورد نظر نمایندگان سئوال کننده از وزیر آموزش‌وپرورش عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی تعدادی از این سئوالات در نشست امروز با وزیر آموزش‌ و پرورش و موکول شدن پاسخ‌گویی به بقیه سئوالات در نشست‌های آینده خبر داد.

به گفته میرزاده حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان از اظهارات وزیر درباره مشکلات آموزش پرورش سیستان و بلوچستان و همچنین شکور پورحسین شقلان نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار درباره تحقق برنامه‌های آموزش‌وپرورش قانع نشدند و وزارت آموزش پرورش برای بررسی بیشتر این سئوالات و پاسخ‌دهی، دو هفته مهلت گرفت.

میرزاده با بیان این موضوع که بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس راجع به مشکلات فضای آموزشی خصوصا در مناطق زلزله زده سئوال داشت، گفت: این نماینده از توضیحات وزیر آموزش‌وپرورش قانع شد.همچنین رضا انصاری نماینده داراب و زرین‌دشت از پاسخ وزیر درباره جذب نیرو و تبعیض در جذب نیرو در آموزش‌وپرورش قانع شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رضا انصاری حسینعلی شهریاری بیت‌الله عبداللهی آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رضا انصاری آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی محسن حاجی میرزایی مجلس شورای اسلامی رضا انصاری آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول بودجه انجام شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و ما توضیح می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم