Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، ضمن تبریک سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران، «ایسنا» را رسانه‌ای پیشرو و مولد دانست که با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی و آموزشی می‌تواند در فضاهای نوین اطلاع‌رسانی نیز سرآمد باشد.

در متن پیام محمد خُدادی به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس «ایسنا» آمده است:

«جناب آقای علی متقیان
مدیرعامل محترم خبرگزاری دانشجویان ایران

اکنون که به توفیق الهی و همت همکاران خوبم در خبرگزاری دانشجویان ایران وارد دهه سوم فعالیت خود شده‌اید و همچنان به «اخلاق حرفه‌ای» و «مرجعیت خبری» شهره‌اید، بازخوانی دو دهه فعالیت رسانه‌ای برای رویکردهای نوین اطلاع‌رسانی در سال‌های پیش‌رو ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید «ایسنا» با ظرفیت بالای نیروی انسانی خلاق و با انگیزه، در کنار ساختار علمی ـ پژوهشی جهاد دانشگاهی می‌تواند هم در مواجهه با اتمسفر جدید اطلاع‌رسانی، «مولد، کارآمد و سرآمد» باشد و هم در تربیت کادر حرفه‌ای با اخلاق، به جامعه رسانه‌ای کشور خدمت کند.
تولید محتوای موثر بر اساس توجه به نیاز مخاطب امروز، تربیت نسل جدید خبرنگاران خبره مسلط به ابزار نوین، توجه ویژه به دانشجو، دانشگاه و فضای علمی کشور همراه با افزایش ضریب نفوذ در رسانه‌های منطقه و جهان، پرهیز از هیجان‌های کاذب سیاسی و سیاست‌زدگی در عرصه‌های ملی، می‌تواند نقشه راه خبرگزاری دانشجویان ایران در سومین دهه فعالیت خود باشد.

بیست سالگی، بهار زندگی و قله شور و نشاط است؛ قدر این روزها را بدانید و خصلت دانشجویی در عرصه خبر را حفظ کنید.

توفیق و سربلندی را برای همه همکاران خوبم در ایسنا آرزو می‌کنم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 20 سالگی ایسنا ایسنا 20 ساله شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای