Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:26:38 GMT

تصاویر جذاب خط تولید Reno3 منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۲۶۴

تصاویر جذاب خط تولید Reno3 منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی خبر‌هایی در فضای مجازی درباره عرضه خط تولید Reno3 منتشر شده است که به ما خبر‌های خوبی می‌دهند. در حالی که هنوز تاریخ عرضه این دستگاه اعلام نشده، شرکت سازنده آن ظاهر آن را با انتشار تصاویری به همگان نشان داده‌اند.

اطلاعات به دست آمده از خط تولید Reno3

از اطلاعاتی که از این تصاویر و اخبار مربوط به آن به دست ما رسیده ما می‌دانیم که حداقل دو گوشی در این خط تولید وجود خواهند داشت که یکی Reno3 و دیگری Reno3 Pro نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که نسخه پرو توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را هم در شبکه‌های SA و هم در NSA دارد.

هر دوی این دستگاه دارای چهار دوربین در پشت خود خواهند بود، اما در پنل جلوی آن‌ها ماجرا متفاوت است. گوشی Reno3 دارای یک ناچ قطره‌ای معمولی است ما حفره درون صفحه نمایش Reno3 Pro میزبان دوربین آن است. در نتیجه به نظر می‌رسد در نسخه پرو از طراحی حرفه‌ای‌تری استفاده شده است. این حفره درون صفحه نمایش در سمت چپ Reno3 Pro قرار دارد.

بیشتر بخوانید: گوشی جدید اوپو، باریک‌ترین گوشی 5G 

گوشی اوپو Reno3 پرو به واسطه داشتن تراشه Snapdragon 765G دارای توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم است. اوپو همچنین درباره اندازه و وزن این دستگاه نیز توضیحاتی داده است. به گفته این شرکت این گوشی دارای قطر ۷.۷ میلی‌متری خواهد بود و تنها ۱۷۱ گرم وزن خواهد داشت. نسخه معمولی Reno3 هنوز هیچ مشخصات رسمی ندارد، اما تصاویری از آن در سایت شرکت سازنده قرار گرفته است که می‌توانیم به وسیله آن‌ها طراحی متفاوت فلش LED این دستگاه را مشاهده کنیم.

در پایین سایت اوپو بخش جدید قرار گرفته شده است که از یک مسابقه بزرگ با جایزه‌های مختلف خبر می‌دهد. یکی از جایزه‌های این مسابقه همین گوشی جدید است که مطمئنا بسیاری را راضی نگه می‌دارد. ورودی‌ها تا ۲۶ دسامبر پذیرفته می‌شوند، بنابراین امیدوارم که در ۱۵ روز آینده اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اوپو گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود