Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در هفتمین جلسه شورای هنر استان گفت: در بزرگداشت اهالی هنر نباید تنها به هنرمندان تراز اول و پیشکسوت اکتفا کرد بلکه لازم است هنرمندان جوان و با استعداد نیز در نظر گرفته شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمدعلی انصاری» در هفتمین جلسه شورای هنر استان اصفهان با تاکید بر ضرورت تکریم و بزرگداشت اهالی هنر استان گفت: برای بزرگداشت اهالی هنر نباید تنها به هنرمندان تراز اول و پیشکسوت اکتفا کرد بلکه لازم است هنرمندان جوان و با استعداد نیز در نظر گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تئاتر در اصفهان گذشته مطرح و موفقی داشته و نمایش این شهر مکتب دارد اکنون نیز مطالبه گری در این زمینه وجود دارد که لازم است نسبت به تقویت محتوا و زیرساخت‌های این هنر دقت نظر لازم صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه شورای هنر استان اصفهان برای فکر، هم‌اندیشی و مشورت تشکیل شده تصریح کرد: این جلسه تلفیقی از دستگاه‌های مرتبط با موضوع هنر در کنار هنرمندان مطرح اصفهان است که امیدواریم با همراهی مجموعه‌های مرتبط بتوانیم قدمی موثر در راستای تکریم هنرمندان برداریم.

 

حجت الاسلام انصاری با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاهی برای ارائه آثار هنرمندان اظهار کرد: هدف اصلی نمایشگاه مذکور ارائه آثار هنرمندان باشد که در این راستا لازم است نسبت به مکان این نمایشگاه تصمیم گیری انجام شود.

 

در این جلسه هرکدام از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

 

هفتمین جلسه شورای هنر استان اصفهان با حضور مهدی احمدی فر رئیس حوزه هنری استان، علیرضا عسگری زاده رئیس بسیج هنرمندان استان و هنرمندان برگزار شد.

 

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس انتخابات مجلس انتخابات سامانه فهما مسجد مجلس شورای اسلامی قرآن هنرمندان جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هنرمندان پیشکسوت تکریم هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی ضمن تبریک روز شورا و روز معلم گفت: در دین مبین اسلام درمورد  انسانهایی که راهنمایی و امر و نهی مسلمانان را به خیر و نیک انجام میدهند و تعلیم و تعلم جامعه اسلامی را برعهده دارند آیات و احادیث فراوانی نازل شده است .

حق مسلمین بر یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

امام جمعه پیرانشهر افزود: اعمالی که بر خود تکلیف میدانیم بر دیگران هم تکلیف باشد و اگر لازم به مشاوره و نصیحت باشد باید راهنمایی های لازم را انجام دهیم که یکی از دستورات مهم دین اسلام است و نصیحت و تبعیت از کارهای نیک و مورد پسند خداوند جامعه ی سالم را به بار می آورد.

ماموستا هاشم آبادی گفت: خیر و برکت راهنمایی برای کارهای خیر شامل خود انسانی که راهنمایی می کند نیز می شود و اگر این راهنمایی به ضرر فرد مورد نظر باشد یقینا ضرر آن کار گریبانگیر خود شخص نیز خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • معاون استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها