Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از بکاربردن بیش از ۱۶۰۰ کیلو آسفالت سرد در لکه گیری و مرمت معابر نواحی ۹ گانه خبر داد و گفت: مقرون به صرفه بودن و کیفیت مطلوب از ویژگی های آسفالت سرد است.

امتداد :معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از بکاربردن بیش از ۱۶۰۰ کیلو آسفالت سرد در لکه گیری و مرمت معابر نواحی ۹ گانه خبر داد و گفت: مقرون به صرفه بودن و کیفیت مطلوب از ویژگی های آسفالت سرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ،” میکاییل علیپور ” با اعلام این خبر افزود: به منظور سهولت در تردد شهروندان و وسایل نقلیه ، ۸۲ کیسه آسفالت سرد برای لکه گیری ، مرمت نوار حفاری و نشست آسفالت در اختیار نواحی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: آسفالت سرد در هر نوع شرایط آب و هوایی برای مرمت چاله ها و ایجاد سطحی یکپارچه و بادوام بالا برای انواع روسازی ها مورد استفاده قرار می گیرد و طی هماهنگی های بعمل آمده ، تا کنون ۱۶۴۰ کیلو آسفالت سرد بصورت بسته بندی های آماده تهیه و برای مرمت لکه گیری ها و نشست های آسفالت فوریتی در بزرگراه ها و شریانهای اصلی استفاده شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار در ادامه با اشاره به مزایای استفاده از آسفالت سرد در معابر افزود: از کاربردهای آسفالت سرد می توان به عدم نیاز به خشک کردن سطح داخلی چاله، عدم استفاده از تجهیزات خاص جهت کوبش و ایجاد تراکم، بدون نیاز به گرم کردن سطح اولیه و ..در مرمت چاله ها ، دریچه های معابر و پیاده روها ، نوارهای حفاری و روسازی محوطه اشاره کرد.

علیپور ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا در نیمه دوم سال و محدودیت اختصاص آسفالت گرم به مناطق بعلت ملاحظات زیست محیطی ، نواحی ملزم به استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای پاسخگویی به درخواست های شهروندان و ارتقای شاخص های عملکردی در حوزه فنی و عمرانی شدند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری