Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:26:41 GMT

جلالی: نمی‌دانم چرا گل اول را خوردیم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۶۲۷

مجید جلالی بعد از باخت 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: می‌توانستیم در این بازی بازنده نباشیم. یک بازیکن با کیفیت در چنین مواقعی به کار می‌آید. وقتی بازی قفل است و حریف مستاصل است یک بازیکن کلیدی می تواند قفل را باز کند. 

اخبار ورزشی- وی افزود: شاید ما بازیکن کلیدی نداشتیم. بعد از خوردن گل مجبور به باز کردن بازی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف روی یک موقعیت دو گل به ما زد زیرا آنقدر حرفه‌ای است که چنین کاری بکند. ما خوب می‌دویم و پیشرفت کارمان را نشان می‌دهیم اما نتیجه لازم را به خاطر اشتباه‌های کوچک نمی گیریم. برایم توجیه نیست که چرا گل اول را خوردیم. آنچه در بازی انجام شد ما می‌توانستیم بازنده نباشیم.

جلالی در مورد اینکه شاید بازیکنان تیم شما استرس سقوط دارند که مرتکب اشتباهات می‌شوند، گفت: شاید همین مسایل است که باعث می شود اشتباه بچگانه کنیم. بازی ما مقابل شهر خودرو را ببیند باید برنده می شدیم. یا بازی امروزمان یا مسابقه با نفت مسجدسلیمان را ، شاید استرس بالا باعث شده بازیکنان بد بازی کنند. می‌خواهم در بازی بعدی جدول بزرگی از لیگ بیاورم و آن را مقابل بازیکنان پاره کنم تا به آنها بگویم که مسایل قبلی را کنار بگذارید.

وی در مورد بدرفتاری برزای گفت: وقتی بازیکنی در چنین ورزشگاهی بازی می‌کند باید حرفه‌ای تر باشد. بازیکن حریف او را تحریک کرد. اگر بازیکنی کامل شده باشد چنین رفتاری نمی‌کند. می توانستیم آن وقت را تلف نکنیم. چرا باید خودمان را 10 نفره کنیم و وقت را هم از دست بدهیم حریف توپ را به بیرون می زد و چرا این کار را کردیم. این همان اشتباه هایی است که می‌گویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نشست خبری جلالی پرسپولیس مجید جلالی نشست خبری گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!