Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوضاع در فوتبال اسپانیا را می‌توان بحرانی توصیف کرد. 

طرفداری - امکان لغو دوباره ال کلاسیکو وجود دارد.

دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید که قرار بود در هفته یازدهم لالیگا برگزار شود، به دلایل امنیتی لغو به تاریخ 18 دسامبر یعنی 8 روز دیگر موکول شد. بسیاری از کسانی که با تعویق ال کلاسیکو مخالف بودند، این ادعا را مطرح می‌کردند که اگر صحبت از عدم تضمین بودن امنیت بازی باشد، در تاریخ جدید هم امکان وقوع چنین اتفاقی وجود دارد و ظاهرا گذشت زمان درستی ادعای آنها را ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، در جریان پیروزی بارسلونا مقابل مایورکا، یک هواپیمای صدرنشین بدون اینکه کنترلی روی آن باشد، وارد نیوکمپ شد. اتفاقی که یک گاف امنیتی محسوب می‌شود و نهایتا پس از مدت زمانی تقریبا طولانی توسط یکی از مسئولان ورزشگاه کشف و ضبط شد. از طرفی گروه های سیاسی و جدایی طلب کاتالونیا هم اخیرا طی فراخوان‌هایی از مردم خواسته‌اند به خصوص در روزهای منتهی به ال کلاسیکو، بار دیگر دست به تظاهرات بزنند.

مهم ترین دلیلی که باعث شده باز هم بیم لغو ال کلاسیکو برود این است که تا این لحظه هیچ یک از نیروهای امنیتی، حاضر به تضمین امنیت بازی نشده‌اند! حتی برخی از این نهادها رسما به دو باشگاه و خصوصا رئال مادرید درباره حوادث احتمالی هشدار داده‌اند. به هر روی باید منتظر ماند و دید این کلاف سردرگم بالاخره به کجا کشیده می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!