Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: یک خیر ارومیه‌ای به نام «قدرت‌الله مریدی» ثلث اموال خود را جهت بهره‌برداری آموزشی و فرهنگی به این نهاد واگذار کرد.

ابراهیم محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اموال شامل ۲ قطعه زمین به مساحت‌های چهار هزار و ۵۰۰ و یکهزار و ۳۰۰ مترمربع در خیابان‌های رسالت و دفاع مقدس و یک باب مغازه و پارکینگ در خیابان شهید مطهری ارومیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب به انجام کارهای عام‌المنفعه یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: طی نشستی با خانواده این خیر مرحوم و با حضور وصی قانونی وی این املاک به آموزش‌وپرورش واگذار شد و در همین نشست با حضور مدیرعامل خیران مدرسه‌ساز، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس و امور حقوقی اداره‌کل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه به امضا رسید تا نسبت به احداث یک باب فضای آموزشی در یکی از زمین‌های واگذار شده اقدام شود.

محمدی با اشاره به اینکه این استان به بیش از پنج هزار کلاس درس نیاز دارد، اضافه کرد: آذربایجان‌غربی از نظر سرانه فضای آموزشی جزو استان‌های کم‌برخوردار کشور است و انجام چنین اقدامات عام‌المنفعه‌ای موجب ترغیب خیران به هزینه‌کرد در این زمینه و تشویق شهروندان برای یاری رساندن به آموزش‌وپرورش می‌شود.

به گزارش ایرنا و بر اساس تخمین‌های برخی کارشناسان ارزش املاک اهدایی حدود ۵۰۰ میلیارد ریال ارزیابی می‌شود ولی هنوز ارزش‌گذاری قطعی و واقعی بر روی این املاک انجام نشده‌است.

لینک کوتاه: asriran.com/002ws9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف