Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد کوراوند مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان گفت: دومین جشنواره سنتور نوازی غرب کشور با عنوان پایور و با حضور استان های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، ایلام و کرمانشاه برگزار می شود.
 
او با بیان اینکه این جشنواره در 4 رده سنی 10 تا 13، 14 تا 17، 18 تا 22 و 23 تا 28 سال برگزار می گردد، افزود: پس از ارسال و داوری آثار، از پذیرفته شدگان برای اجرای صحنه ای و شرکت در جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کوراوند با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره به نفرات برگزیده هر گروه سنی هدایایی اهدا می شود بیان داشت: مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه سال جاری است.
 
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره باید به اجرای گوشه ها و قطعات ضربی از ردیف میرزا عبدالله و ابوالحسن خان صبا و ردیف پایور بپردازند ادامه داد: اساس و پایه این جشنواره  موسیقی دستگاهی است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این برنامه در اهواز برگزار می شود و متولی آن حوزه هنری خوزستان است اظهار داشت: سعی ما بر این است که در سال های آینده این جشنواره را به صورت فراتر و کشوری برگزار کنیم.

علاقمندان می توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اهواز – امانیه خیابان دز شرقی – بین عارف و لقمان، واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان به صورت تصویری ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره 09169942930 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره سنتور نوازی جشنواره موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت