Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال برای حل مشکل انتقال پول به سرمربی ایتالیایی خود به راهکار جالبی رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از مشکلات اصلی که باعث شد استراماچونی از سمت سرمربیگری استقلال استعفا بدهد مشکل انتقال پول از تهران به رم بود که باعث شد حساب این سرمربی ایتالیایی بسته شود.

با این حال مدیران استقلال به استراماچونی پیشنهاد داده اند که در ترکیه حساب باز کند تا بتوانند بدون مشکل هر ماه به حساب این مربی پول واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود به احتمال فراوان استراماچونی با حل شدن مشکلش فردا وارد ایران می شود تا بتواند کار خود را در استقلال از سر بگیرد و تیمش را برابر شاهین بوشهر هدایت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استراماچونی استقلال باشگاه استقلال تیم استقلال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!

به گزارش "ورزش‌سه"،  بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد. همچنین 10  درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

به ترتیب مشکل بزرگ سرخابی‌های پایتخت طی سال‌ها و دهه‌های اخیر وجود داشت و هر دو در مالکیت وزارت ورزش قرار داشتند از بین رفت. در شرایط جدید این امیدواری وجود دارد که وضعیت مالی و ساختاری استقلال و پرسپولیس به شکل حساب شده‌تری دنبال شود و از سوی دیگر شرایط مالی دو باشگاه هم بهبود پیدا می‌کند.

همچنین مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت که حالا این مشکل نیز حل شده و مدیران دو باشگاه با فراغ بال بهتری می‌توانند تیم‌شان را برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ( در صورت کسب سهمیه) آماده کنند.

دیگر خبرها

  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!