Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رفیعی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان، با بیان اینکه هفته آخر دی‌ماه به عنوان هفته شورای آموزش و پرورش نامگذاری شده است،گفت: این شورا با رویکرد افزایش مشارکت مردم شوراهای آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از اینترنت در مدارس روستایی تاکید کرد و گفت: از مجموع یک هزار و ۱۱۲ مدرسه روستایی  استان زنجان، ۳۹۲ مدرسه روستایی در استان زنجان به اینترنت مجهز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۷۲۱ مدرسه روستایی استان زنجان فاقد اینترنت هستند که در تلاش هستیم این تعداد مدرسه روستایی را به شبکه اینترنت مجهز بکنیم.

رفیعی  با بیان اینکه اتصال مدارس به شبکه اینترنت از  برنامه های مهم اداره کل آموزش و پرورش است، گفت: ۸۷ درصد مجموع از کل جمعیت دانش آموزی استان زنجان از اینترنت در مدارس استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه باید در راستای تجهیز مدارس روستایی به اینترنت اقدامات لازم انجام شود، ابراز کرد: توجه به این امر مهم باعث ارتقای یادگیری دانش آموزان می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ، گفت: ۹۹ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در استان زنجان از اینترنت در مدارس استفاده می کنند. 

رفیعی  به هوشمندسازی کلاس های درس در استان اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۴۳۹ کلاس درس در استان زنجان هوشمند سازی شده است.

وی تصریح کرد: از سال ۸۹ که طرح هوشمند سازی مدارس شروع‌شده در استان زنجان معلمان در دوره‌های آموزشی فناوری شرکت کرده‌اند و در اجرای طرح هوشمند سازی مدارس باید اولیاء دانش آموزان همکاری لازم را با سازمان آموزش‌وپرورش داشته باشند.  تولید محتوا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ، به مزایای استفاده از سیستم فناوری در مدارس اشاره کرد و گفت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و باید دانش آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند.

رفیعی یاد آورشد: استفاده از فناوری روز باعث افزایش یادگیری دانش آموزش می‌شود و معلمان بهتر می‌توانند مطالب رابهتر به دانش آموزان منتقل کنند. 

کد خبر 4794648

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس ابراهیم رفیعی دانش آموزان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها قزوین شهرکرد بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلیج عصر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ضمن بزرگداشت مقام شامخ گفت؛ شهرستان تنکابن ۲۵ هزار دانش آموز و ۸۰۰ نونهال پیش دبستانی دارد.

وی افزود: هزار و ۴۲۶ همکار شاغل و سه هزار و ۱۳۶ همکار فرهنگی بازنشسته عضو خانواده بزرگ آموزش و پرورش شهرستان تنکابن هستند.

گلیج با ییان اینکه ۱۹۳ مدرسه در مقاطع مختلف در تنکابن وجود دارد، اظهار داشت: تنکابن مجموعاً هزار و ۱۰۵ کلاس درس دارد.

مدیر آموزش و پرورش تنکابن با بیان اینکه ۳۵ مدرسه غیردولتی در این شهرستان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان به کادر این اداره اضافه شدند.

این مسئول درباره مولد سازی هم گفت: برخی مدارس بلا استفاده در روستاها که سال‌ها راکد بودند، به افراد واجد الشرایط اجاره داده شده و محل درآمدی برای آموزش و پرورش ایجاد شده است.

گلیج با اشاره به گستردگی پروژه‌یپژوهش سرای دانش آموزی تنکابن، تصریح کرد: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیگیر تأمین اعتبار آن هستیم تا این پژوهش سرا تکمیل شود.

وی ادامه داد: مدرسه شاقوزکتی هم در حال ساخت بوده و در تلاش هستیم تا امسال به بهره برداری برسد.

گلیج هوشمندسازی ۱۰ باب از مدارس و وصول بیش از دو میلیارد از عوارض شهرداری‌ها و سند دار شدن بیش از ۱۴۰ ملک از مجموع ۲۴۴ ملک این اداره از جمله اقداماتی است که انجام شد.

وی گفت: کسب رتبه استانی در بهداشت و درمان، کسب رتبه عالی استان در هفته‌ی مشاغل، برگزاری آزمون‌های غربالگری، جلسات توانمند سازی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و.. از جمله کارهایی است که توسط این اداره انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش تنکابن، برگزاری مسابقات ورزشی در ۲۳ رشته ورزشی، برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور، اجرای طرح شهید خرازی، تلاوت جهانی قرغن، حضور فعال دانش آموزان در مناسبت‌های ملی و مذهبی و تشییع شهدای خوشنام را از دیگر اقدامات اداره آ پ تنکابن برشمرد.

وی از کسب رتبه نخست دانش آموزان تنکابنی در کنکور سال گذشته سخن گفت و پیش بینی کرد که بر اساس بررسی‌های کارشناسان، در سال جاری وضعیت مطلوب‌تر خواهد بود.

گلیج گفت: دو مدرسه تک کلاسه در حال حاضر در روستاهای بالادست تنکابن وجود دارد که دانش آموزان در آنها مشغول تحصیل هستند.

این مسئول همچنین از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران در تنکابن نیز خبر داد.

کد خبر 6097594

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟