Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری باخرز، دادستان تربت جام و دادستان سرخس طی مراسم جداگانه‌ای معرفی شدند. تاریخ انتشار: 08:56 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۸۸۱

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، طی مراسم جداگانه‌ای و با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، رئیس دادگستری باخرز، دادستان تربت جام و دادستان سرخس معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین فروتنی در این مراسم با اشاره به سیاست‌های ابلاغی از ناحیه ستاد قوه قضاییه و تأکیدات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی از سرمایه گذاری‌های مشروع و بنگاه‌های اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: شأن و جایگاه مجلس که مسئولیتش قانونگذاری در کشور است بسیار بالاست، بنابراین مردم عزیز ما باید با بصیرت و هوشیاری خود افراد لایق و دلسوز را جهت نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.   بیشتر بخوانید: رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران حجت الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به پیشینه فرهنگی طولانی و ارزشمند ایرانی- اسلامی در کشور عزیزمان گفت: یکی از مهمترین رویکرد‌های دستگاه قضایی تلاش در جهت ترویج فرهنگ صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه است و در این زمینه از تمامی مردم و نهاد‌های مسئول درخواست می‌کنیم که به کمک دستگاه قضایی بیایند.

در مراسم برگزار شده در شهرستان باخرز از زحمات اسحاق کارگر تقدیر و احمدیان بعنوان رئیس جدید دادگستری معرفی شده و در مراسم شهرستان تربت جام از زحمات، ولی قنبری تقدیر و حمید علیزاده بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تربت جام معرفی شد.

همچنین طی مراسم جداگانه‌ای که در شهرستان سرخس و با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی برگزار شد؛ از زحمات حمید علیزاده تقدیر و حیدر جهانی چنار بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرخس معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگاه قضایی دادگستری دادگستری خراسان رضوی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او افزود: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه‌های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیر‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد