Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:42:25 GMT

طرح جامع گردشگری سد جامیشان اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۳۴۰

طرح جامع گردشگری سد جامیشان اجرایی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال طرح جامع گردشگری سدهای استان به عنوان پایلوت در سد جامیشان سنقر اجرایی می‌شود.

اصغر رشنو در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ظرفیت مهم سدهای استان برای اجرای طرح‌های گردشگری، عنوان کرد: متاسفانه طی سالهای گذشته این ظرفیت در استان تاحدودی مغفول مانده بود، اما اکنون به دنبال توجه به این ظرفیت‌ها، جذب گردشگر و اشتغالزایی ازطریق آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا یکی از برنامه‌هایی که اکنون در پیش داریم، اجرایی کردن طرح جامع گردشگری سدهای استان است که به عنوان پایلوت در سد جامیشان شهرستان سنقر اجرا می‌شود.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه بابیان اینکه این طرح تا پایان امسال اجرایی خواهد شد، گفت: در این طرح بدنبال تدوین بسته‌ها، جانمایی و لکه‌گذاری پروژه‌های اطراف این سد برای سرمایه گذاران هستیم.

وی اضافه کرد: پس از اجرای این طرح در سدجامیشان، در دو سد شهرستان گیلانغرب نیز این برنامه را اجرایی خواهیم کرد.

رشنو در ادامه از صدور هفت موافقت اصولی برای سرمایه گذاری در پروژه‌های گردشگری حاشیه سدهای استان خبرداد و گفت: این پروژها در اطراف سدهای داریان، جامیشان، زمکان و تنگ حمام اجرایی خواهند شد.

وی رقم سرمایه گذاری در این پروژه‌ها را نزدیک به 149 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح گردشگری سد كرمانشاه سرمايه گذاري استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که در سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اراک، به زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر