Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:49:59 GMT

حضور ۱۳۵۰۰ مهندس کشاورزی بیکار در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۴۲۹۱

حضور ۱۳۵۰۰ مهندس کشاورزی بیکار در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجوادفدایی صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان داشت: استان کرمان به لحاظ بیکاری از متوسط کشور بالاتر است و ما هنوز مشکلاتی در این خصوص داریم.

وی افزود: در استان کرمان ۱۳ هزار و ۵۰۰ مهندس کشاورزی بیکار داریم در حالی که در جهاد کشاورزی فقط هزار و ۵۰۰ نفر شاغل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان گفت: بیکاری معضل استان است که با مدیریت و آموزش مهارت‌ها به فارغ‌التحصیلان امیدوارم شاهد اقدامات خوبی در راستای حل آن باشیم.

فدایی اظهار داشت: امیدوارم با کمک هم بتوانیم کارهای خوبی در زمینه فنی حرفه‌ای انجام دهیم ضمن این که باید دانش و حرفه را از هم جدا کنیم به طوری که دانش فقط برای علم و حرفه آموزی برای کار و اشتغال در جامعه باشد که این مساله نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی با بیان این که بسیاری از حرفه‌ها در حال فراموشی است تصریح کرد: در دنیای امروز بسیاری از حرفه‌ها اقتصادی هستند اما به دلیل این که به آن ها توجه نشده در حال فراموش شدن هستند.

کد خبر 4794756

منبع: مهر

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مهارت آموزی استانداری کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند