Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل روابط  عمومی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتصاب فرزند مشاور وزیر بهداشت به عنوان دستیار ویژه و اینکه آیا مشاور وزیر بهداشت می تواند نصب و عزل داشته باشد، اظهار کرد: پروفسور اکبری علاوه بر مشاور وزیر بهداشت، مدیر پروژه جمعیت در وزارت بهداشت هم هست و در حکمی فرزند خود را به عنوان دستیار منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور ادامه داد: این حکم مشاور وزیر بهداشت ابلاغ انشایی است و ابلاغ انشایی برای مشاور وزیر بهداشت منعی ندارد چرا که در ابلاغ انشایی پست سازمانی وجود ندارد.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل روابط  عمومی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی درباره اینکه آیا دستیار ویژه وزیر بهداشت حقوق و مزایایی دارد، گفت: در ابلاغ انشایی به دلیل اینکه پست سازمانی وجود ندارد، حقوق و مزایا هم وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک تحلیلگر آمریکایی گفت: دانشجویان معترض نیروهای نیابتی ایران هستند.

گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شده است: ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند.

کد خبر 847496 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه باراک اوباما ایالات متحده آمریکا لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس