Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان رزمی کار گیلانی با درخشش در مسابقات شین مو هاپکیدو قهرمانی کشور موفق به کسب ۲۲ مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان اظهار داشت: در جریان رقابت های شین مو هاپکیدو قهرمانی بانوان کشور که در آمل مازندران جریان داشت، ورزشکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب ۹ مدال طلا ، هشت مدال نقره و پنج مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه لطیفی افزود : در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۳۰ ورزشکار از استان های مختلف کشور در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در بخش های سمی کنتاکت و فول کنتاکت انجام شد، تیم گیلان با ۲۸ ورزشکار حضور یافت که در نهایت ۲۲ ورزشکار موفق به کسب مدال شدند تا با کسب این تعداد مدال و در رده تیمی، پس از تیم های مازندران و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد.   وی ادامه داد : در پایان این مسابقات و در رده سنی نونهالان ، آریانا خداپرست ، زهرا افراز و مهدیه ستاره شناس همگی از استان گیلان با برتری برابر رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها شدند.   مدیر روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان بیان کرد: هستی بیرنگی ، آسنا رفیعی و آسنا ارزشی دیگر ورزشکاران گیلان در این رده سنی مدال نقره و آیلین پاشاپور از گیلان مدال برنز رقابت های شین مو هاپکیدو قهرمانی بانوان کشور را تصاحب کردند.   وی اضافه کرد: همچنین در پایان رقابت های رده سنی نوجوانان ، زهرا مژده ای ، خاطره علیزاده ، الهه شوقی و سیده مهدیه حسینی ورزشکاران شایسته گیلانی با غلبه برابر همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی شدند.   فاطمه لطیفی تصریح کرد: پردیس طالعی ، ثنا شولی ، هنگامه فرجی ، فاطمه شیرمرد و ملیکا عطادوست همگی از استان گیلان نیز در این رده سنی موفق به کسب مدال نقره ، متینا فارب نیا و فریما باهنر نیز مدال برنز را کسب کردند.   وی خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی جوانان ، آنیتا کرامتی و دنیا الله قلی از استان گیلان عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص دادند و مبینا نازخواه دیگر ورزشکار گیلانی نیز موفق به کسب مدال برنز شد و در رده سنی بزرگسالان هم ، سولماز رمضانی از استان گیلان مدال برنز مسابقات شین مو هاپکیدو بانوان کشور را به خود اختصاص داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های مختلف کشور رقابت مدال طلا مدیر روابط عمومی مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی