Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبلیغ کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ جو بایدن که می‌گوید "دونالد ترامپ رییس جمهوری است که جهانیان به او می‌خندند" قرار است به دنبال بازدید بسیار زیاد از فیلم استهزای ترامپ در فضای مجازی، این فیلم را از تلویزیون پخش کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این کلیپ نشان می‌دهد که رهبران جهان در نشست اخیر ناتو در لندن و همچنین در جریان سخنرانی سال گذشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل به وی می‌خندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از انتشار این کلیپ نشان دادن جو بایدن به عنوان یک رییس جمهور "بالقوه محترم‌تر" نسبت به رییس جمهور "بی‌کفایت و خطرناک" فعلی است.

کمپین انتخاباتی بایدن پس از انتشار این فیلم در رسانه‌های اجتماعی، قصد دارد همزمان با ادامه تور انتخاباتی دموکرات‌ها در سراسر ایالت آیووا، این فیلم را در شهرهای دموین و سدارراپیدز پخش کند. ایالت آیووا میزبان نخستین رویدادهای انتخاباتی آمریکا برای انتخاب نامزد دموکرات‌ها در تاریخ سوم فوریه (۱۴ بهمن‌ماه) است.

این تبلیغ منعکس‌کننده استراتژی هیلاری کیلینتون، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکاست که در جریان کمپین انتخاباتی خود به شدت از ترامپ به خاطر سیاست خارجه خطرناک و پیامدهای ورودش به کاخ سفید انتقاد کرده بود.

این تبلیغ کمپین انتخاباتی بایدن شامل تصویری از جاستین ترودو، نخست وزیر کاناداست که در جریان نشست اخیر ناتو در کنار امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس ایستاده است و در میان گفتگوها جانسون از ماکرون می‌پرسد: چرا دیر کردید؟ ترودو با صدایی که به وضوح شنیده می‌شود، می‌گوید: دیر کرده چون ۴۰ دقیقه کنفرانس خبری داشت.بله، بله، بله ۴۰ دقیقه! این سخنان او به جلسه طولانی و بدون برنامه پرسش و پاسخ ترامپ با خبرنگاران اشاره دارد.

این فیلم تصویری از جاستین ترودو را منتشر می‌کند که به آنها می‌گوید: "دیدید که چه‌طور فک تیمش( ترامپ) پایین افتاد؟"

بایدن در این تبلیغ می‌گوید: به نظرم جهان، ترامپ را رهبری "ریاکار، ناآگاه، فاسد، بی‌کفایت و ناتوان" می‌بیند. اگر ما یک دوره چهار ساله دیگر به ترامپ دهیم با مشکلاتی مواجه خواهیم شد که دیگر قادر نخواهیم بود جایگاه آمریکا در جهان را احیا و اتحاد کشورمان را حفظ کنیم.

این فیلم تا امروز (چهارشنبه) بیش از ۱۲ میلیون بار در توییتر، بیش از ۶۵۰ هزار بار در اینستاگرام، بیش از ۶۰۰ هزار بار در فیس‌بوک و بیش از ۲۰۰ هزار بار در یوتیوپ دیده شده است.

کمپین تلویزیونی بخشی از یک کمپین تبلیغاتی چهار میلیون دلاری است که تیم بایدن در ماه نوامبر آن را آغاز کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش مشرق، رابرت اف.کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

به گزارش پولیتیکو، کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم.ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود. کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است. دموکرات‌های نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت. با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است. هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند. کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟