Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:45:32 GMT

اعلام جرم دادستان علیه مسوولان بیمارستان جاجرم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۴۴۰۴

اعلام جرم دادستان علیه مسوولان بیمارستان جاجرم

محمدرضا کردفیروزجایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کم‌کاری مسوولان بیمارستان جاجرم در بخش حفاظتی استخر، گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی،  شبکه بهداشت شهرستان جاجرم و البته در درجه نخست، رییس بیمارستان جوادالائمه (ع) در مظان اتهام هستند.

وی افزود: مسوولیت حفاظت از اماکن، به کار بردن تدابیر برای پیشگیری از بروز حادثه و آسیب به مردم و مراجعان به اماکن، بر عهده مدیران مجموعه است، بنابراین باید در این زمینه پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گفته شده استخر فنس‌کشی شده بوده است، گفت: فنس این استخر، از چند نقطه باز و قابل نفوذ بوده و گویا اصلا فنسی وجود نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم گفت: پرونده در مرحله انجام کارهای مقدماتی است و هنوز مسوولی احضار نشده و در نهایت باید دادگاه در باره کمکاری و سهل انگاری، نظر بدهد.

به گزارش ایرنا ۱۶ آبان ماه جاری، پسربچه ای که به همراه مادر بیمار خود به بیمارستان جاجرم مراجعه کرده بود، بر اثر سقوط در استخر محوطه بیمارستان این شهر جان باخت.

استخر بیمارستان، برای آبیاری فضای سبز ایجاد شده و عمق آب آن ۸۰ تا ۹۰ سانتیمتر عنوان شده است.

مرکز شهرستان ۳۶ هزار نفری جاجرم در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی بجنورد قرار دارد.  

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بیمارستان جرم خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب دانشگاه علوم پزشکی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه