Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی گفت: اگر دولت با اقناع افکار عمومی و اطلاع‌رسانی لازم و سعه صدر بحث سهمیه‌بندی بنزین و افزایش نرخ آن، در طول سال‌های گذشته و در سال جاری اجرایی می‌کرد مردم هم با آن همراهی می‌کردند.

سعید اوحدی رئیس اسبق سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره غافلگیری ملت از گران شدن بنزین توسط دولت، گفت: ای کاش دولت برای اجرای سهمیه‌بندی بنزین و افزایش نرخ آن اطلاع‌رسانی جامعی انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه مردم می‌دانند و به این موضوع معتقدند که قیمت بنزین نسبت به کشورهای همسایه پایین است اما وقتی ما از بحث توسعه پایدار صحبت می‌کنیم باید به فکر نسل آینده هم باشیم.

اوحدی خاطرنشان کرد: با تحولات بزرگی که نزدیک به یک دهه اخیر در بخش‌های مختلف کشور به وجود آمده و جوانان این کشور توانسته‌اند اعتبار و توان داخلی جمهوری اسلامی را بالاتر ببرند باید هر گامی که برمی‌داریم برنامه‌ریزی شده و با دقت بوده و به فکر همه جوانب امر باشیم.

رئیس اسبق سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش متخصصان کشورمان به خودکفایی بنزین رسیدیم و حتی صادرات هم انجام می‌دادیم ولی چون روند مصرف بنزین‌مان با افزایش 15 تا 20 درصدی مواجه بود می‌توانست ما را در سال‌های آینده به جای صادرکننده بنزین به سمت واردکننده آن سوق دهد.

وی گفت: تمام این اقدامات و تلاش‌ها باعث نمی‌شود که ما در تصمیم‌گیری و اجرای برخی برنامه‌ها آنقدر عجله کنیم که تبعاتی را برای کشورمان به وجود آورد.

اوحدی گفت: ای کاش دولت در تصمیم‌گیری خود تمامی جوانب و تبعات را بررسی می‌کرد.

رئیس اسبق سازمان حج و زیارت  خاطرنشان کرد: اگر دولت با اقناع افکار عمومی و اطلاع‌رسانی لازم و سعه صدر بحث سهمیه‌بندی بنزین و افزایش نرخ آن، در طول سال‌های گذشته و در سال جاری اجرایی می‌کرد مردم هم با آن همراهی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران بسیار خوب و نجیب هستند و نشان دادند که در طول 41 سال اخیر در سخت‌ترین شرایط انقلاب همراه جمهوری اسلامی و انقلاب بوده و هستند.

اوحدی بیان داشت: وقتی جوانان و مردان کشورمان پای انقلاب، ارزش‌ها، اهل بیت و آرمان‌ها ایستاده‌اند و هزاران کیلومتر دورتر از خاک کشورمان در سوریه به عنوان مدافعان حرم حضور داشته و برای اسلام خون دادند نشان‌دهنده آن است که هر آنچه در توان این مردم وجود دارد بدون هیچ منتی و با اخلاص کامل تقدیم راه انقلاب اسلامی می‌کنند.

رئیس اسبق سازمان حج و زیارت گفت: ما اگر با مردم صادق باشیم بهترین یار و یاور ما در اجرای برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه پایدار قیمت بنزین اقناع افکار عمومی اطلاع رسانی اعتراض مردم سعید اوحدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ.پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

مرادصحرایی، وزیر اموزش و پرورش مدتی قبل درباره سند 2030 گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت اجرایی شد، اظهار داشت: البته هنوز هم بودند کسانی که به ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند؛ این افراد حتی در بدنه وزارتخانه هم بودند، زیرا این سند به عنوان یک رویکرد در بخشی از دولت پیشین وجود داشت و در حالی برای آن ردیف بودجه و دفتر در نظر گرفته بودند که برای اجرای سند تحول بنیادین ردیف بودجه وجود نداشت.

صحرایی با یادآوری اینکه این رویکرد دولت قبل پس از تذکرات رهبر معظم انقلاب حتی مورد اعتراض نمایندگان مجلس نیز قرار گرفته بود، اظهار داشت: بخشی از وزرای پیشین به سند تحول بنیادین اعتقاد داشتند جدی هم کار کردند ولی سند ۲۰۳۰ از بین نرفت تا دولت آقای رئیسی روی کار آمد و در بدنه اجرایی وزارتخانه به طور قطع مرگ سند ۲۰۳۰ رقم خورد.»

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903065

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی