Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید تعقیبی مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد,گفت: طولانی بودن فرایند اداری صدور مجوز‌های لازم که منجر به عقب افتادن زمان راه اندازی و تحمیل هزینه‌های جانبی به شرکت‌ها می‌شود از مشکلات پیش روی واحد‌های تولیدی در حال احداث است که این روند گاه به استعلام از بیش از ۳۰ سازمان منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: عملکرد اداره تامین اجتماعی، اداره دارایی و اداره کار و رفاه اجتماعی نیز در بروز برخی مشکلات اثرگذار است و باعث ایجاد خسارت به تولیدکننده می‌شود.

تعقیبی افزود: طولانی بودن زمان حسابرسی بیمه شرکت‌ها، نبود سامانه الکترونیکی یکپارچه در بین شعبه‌های تامین اجتماعی، طولانی بودن روند حسابرسی دفاتر شرکت‌ها ومشکلات ایجاد شده در مراودات شرکت‌ها به خاطر فهرست سیاه اداره دارایی در مبحث ارزش افزوده و محاسبه مالیات و صدور اجراییه غیر واقعی برای شرکت‌ها، طولانی بودن روند پاسخ گویی به استعلامات و صدور مجوز‌های بهداشتی لازم برای صنایع و دریافت تسهیلات از بانک‌ها مواردی هستند که در تسریع کار واحد‌های تولیدی خلل وارد می‌کنند.
مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان فریمان گفت: متاسفانه فرایند طولانی اداری تشکیل پرونده و استعلامات برای دریافت تسهیلات، اداره کار و رفاه اجتماعی و فرایند طولانی ثبت یک شرکت از دیگر مواردی است که صاحبان سرمایه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی سرمایه گذار فرایند اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود