Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجه‌ای مسئول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان مهاباد در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: نمایشنامه جایی در میان خوک‌ها شنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه موضوع نمایشنامه سیاسی اجتماعی است افزود:رضا رحمان پور کویستان عبدالهی و سیران ابرهیمی خوانشگری این نمایشنامه را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این نمایشنامه با سرپرستی رضا رحمان پور و ترجمه هوشنگ حسامی به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس استان، صبح امروز در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در افتتاح مرکز موتور آمبولانس شهرستان مهاباد اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس‌ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: موتورلانس‌ها در شرایط بدی آب‌وهوا اعم از باران و برف به‌دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت ندارند و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

رضازاده ادامه داد: این پایگاه، نخستین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان‌غربی است و پیش از این سه پایگاه موتورلانس در مرکز استان فعال شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس به صورت شبانه‌روزی خدمات اورژانسی را به نیازمندان و مصدومان ارائه می‌دهد.

کد خبر 748662

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان