Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور گفت: طرح ترافیکی زمستانه در ۱۱۲ گردنه برف‌گیر با ۱۱۸ تیم مستقر و بهره‌گیری از ۶۰ هزار نیرو از هفت سازمان انجام می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز در آغاز رزمایش طرح ترافیکی زمستانه در دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به وجود 33 میلیون وسیله‌نقلیه در کشور و کشته‌شدن بیش از 17 هزار نفر در تصادفات سال گذشته، اظهار کرد: مدیریت در ترافیک، تسهیل در تردد و افزایش ایمنی در تردد از جمله وظایف ارگانهای مسئول در حوزه مباحث ترافیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور افزود: امسال در نوروز با استفاده از 107 نفر از تمام ارگانها توانستیم شاهد کاهش بیش از 17 درصدی جان‌باختگان سوانح رانندگی نسبت به ایام نوروز سال قبل باشیم.

وی تصریح کرد: در اربعین امسال 96 درصد زائران از مرز زمینی تردد کردند که توانستیم تصادفات را مدیریت کنیم و هیچ گره ترافیکی ایجاد نشد. 

این مقام انتظامی با اشاره به مرگ هزار و 24 نفر در سوانح رانندگی زمستان سال گذشته، گفت: 512 جان‌باخته در بازه زمانی مذکور، در 112 گردنه برف‌گیر دچار سانحه رانندگی شده و جان باختند.

هادیانفر با بیان اینکه طرح زمستانی با هدف کاهش سوانح ترافیکی و ارتقا سطح کیفی خدمات انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح در 112 گردنه برف‌گیر با 118 تیم مستقر، 20 هزار و 800 تیم‌ خودرویی و موتورسیکلت و در چهار هزار و 767 پایگاه ثابت و سیار و بهره‌گیری از 60 هزار نیرو از هفت سازمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیازمند پشتیبانی دولت هستیم، متذکر شد: امیدواریم امسال با تقویت تیم خودرویی و استفاده از خودروهای سراتو و راوفور و 13 هزار و 791 دوربین بتوانیم به این ماموریت مهم فائق شویم.

رئیس پلیس راهور: اثربخشی افزایش قیمت بنزین تا یک سال آینده از بین می‌رودافزایش 230 نفری تعداد متوفیان حوادث رانندگی/ 228 هزار مصدوم طی 7 ماه + جدول

انتهای پیام/
 

R1370/P/S2,21,1392,1416/CT11 واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای رئیس پلیس راهور راهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای رئیس پلیس راهور راهور حوادث جاده ای رئیس پلیس راهور راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نقی پور در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان، با اشاره به اهتمام ویژه این دانشگاه بر کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر ۱۳۸ راننده پرخطر در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و از آغاز سال جاری تا به امروز بیش از ۲۰ نفر در این طرح مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.

وی افزود: در اجرای این طرح تمام ملاحظات علمی و آموزش‌های مورد نیاز لحاظ شده است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز بدون شک تداوم این طرح را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی شناسایی رانندگان پرخطر را عاملی بسیار مهم در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در کشور دانست و افزود: بر همین اساس و با هماهنگی دادستانی مرکز استان و پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی این طرح به عنوان پایلوت کشوری از دی ماه آغاز شده است که هدف اصلی از اجرای آن در مرحله اول شناسایی رانندگان پرخطر و سپس معرفی آنها به کلینیک سلامت و ایمنی ترافیک در تبریز است.

نقی پور انجام معاینات سلامت جسمی و روانی توسط متخصصان و شرکت در دوره‌های آموزشی و برگزاری آزمون را مراحل بعدی غربالگری رانندگان پرخطر اعلام و اظهار کرد: متأسفانه آمارهای مربوط به مرگ ناشی از تلفات رانندگی در کشور و استان روبه افزایش است که یکی از دلایل اصلی آن مربوط به رانندگی‌های پرخطر است.

کد خبر 6087477

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403