Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اوسط هاشمی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه حوزه پژوهش سازمان فنی و حرفه‌ای تحولاتی را در مسیر چگونگی بازار جدید ایجاد کرده  ، افزود: باید به سمت استانداردنویسی پیش برویم.
وی با بیان اینکه فقر و بیکاری ۲ بال تخریب‌گر و بحران‌زا برای کشور است ، گفت: جهت‌گیری ها و نوع جریان‌ها معطوف به حوزه دانش و دانشگاهی بوده و توجه به قابلیت‌ها و استعدادهای افراد و ارزش کار از این طریق ضعیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: همین نگاه باعث شده تمامی تمرکز فارغ التحصیلان برای شغل‌های دولتی باشد و تمرکز در این حوزه برای جست‌ و جو کار یک دشواری را برای فارع التحصیلان ایجاد کرده است.
اوسط هاشمی تصریح کرد: حدود ۱۰هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان ما از فارغ التحصیلان دانشگاهی نیستند و این آمار با آمار فارغ‌التحصیلان بیکار یک نگرانی را در حوزه اشتغال ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه استان کرمان از زیرساخت‌ها و قابلیت‌های مناسبی در مسیر مهارت برخوردار است که می‌توان در این مسیر حرکت کرد افزود: از منزلت خانگی تا بین‌المللی مهارت می‌تواند؛ نقش ایفا کند و از طریق مهارت می‌توان جریانی را شکل داد که اثرات آن در جامعه دیده شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شدت بارشها علاوه بر سیراب کردن زمینهای کشاورزی ،در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

در بم ، بارش باران دیشب راه ۱۵ روستا را مسدود کرد که با کمک دستگا ه های  امداد رسان و راهداری بازگشایی شده است.

در پی بارش‌ها سیل آسای دوروز  اخیر، مسیر طغرالجرد زرند از صبح امروز به علت ریزش کوه و سنگ  وگل ولای در چهار نقطه  مسدود شد وعوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار کوهبنان از مردم خواست سفرهای خود را به تعویق بندازند سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

دیگر خبرها

  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان