Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@23:15:31 GMT

«جومانجی» این هفته به مرحله بعدی می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۵۶۷۷

«جومانجی» این هفته به مرحله بعدی می‌رود

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «جومانجی ۲» با نام فرعی «مرحله بعدی» با بازی «دواین جانسون» بازیگر مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه آغاز خواهد کرد. تاریخ انتشار: 11:24 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۸۳۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «جومانجی ۲» با نام فرعی «مرحله بعدی» با بازی «دواین جانسون» بازیگر مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. «سال لونگوباردو» و «دارین فراررو» از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه دوم جومانجی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار درباره «دواین جانسون» اینجا کلیک کنید

بر اساس اعلام کمپانی کلمبیا پیکچرز با توجه به طولانی شدن روند فیلمبرداری اثر، این فیلم که در ابتدا قرار بود ماه جولای ۲۰۱۹ اکران شود با تاخیر در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران شد.

این نسخه از فیلم جومانجی با نام جومانجی ۲ به بازسازی نسخه اول پرداخته و «دواین جانسون» بازیگر معروف سینمای هالیوود با لقب «راک» ادامه دهنده راز‌های «رابین ویلیامز» فقید در این اثر سینمایی است.

«رابین ویلیامز» بازیگر جومانجی که با حضور در این فیلم محبوبیت فراوانی را پیدا کرده بود بر اثر افسردگی دست به خودکشی زد.

ژانر این فیلم فانتزی بوده و جیک کاسدان پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم جومانجی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باکس آفیس هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

به گزارش "ورزش سه"، اولین تیم استان کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و سه تیم دیگر از این استان شانس صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی را خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان تیم پرستاره استان کرمان فردا در دیداری حساس مقابل فجرسپاسی قرار خواهد گرفت و شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت.

مس‌سونگون دیگر تیم استان کرمان مقابل هوادار لیگ برتری بازی خواهد کرد و به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی خواهد بود.

مس کرمان و چادرملو اردکان دو تیم لیگ یک هم مقابل هم قرار خواهند گرفت و شانس صعود برای هر دو تیم وجود خواهد داشت.

استان کرمان بیشترین سهم را در بین تیم‌های حاضر در جام حذفی دارد و باید دید پس از مس رفسنجان کدام تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم